Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

als ik die rosheuvel van heracles zo zie voetballen denk ik toch, tsja, snelheid MET goeie voorzet
lukoki kan er nog van leren...

en die promes van twente al helemaal... wat een speler

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur058 op januari 17, 2014, 20:23:11
als ik die rosheuvel van heracles zo zie voetballen denk ik toch, tsja, snelheid MET goeie voorzet
lukoki kan er nog van leren...

en die promes van twente al helemaal... wat een speler

Aardig doelpunt, de winterstop zit er gelukkig op
Henk, held, bedankt

Tukker

#1142
Citaat van: Cambuur058 op januari 17, 2014, 20:23:11
als ik die rosheuvel van heracles zo zie voetballen denk ik toch, tsja, snelheid MET goeie voorzet
lukoki kan er nog van leren...

en die promes van twente al helemaal... wat een speler
Promes heerrrscht
Gelukkig viel de 1-0 vrij snel  :proost

Maar wat een megablunder van Promes; zo komt Heracles ook nog in de wedstrijd. Niet te geloven; WISSELEN
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Scc01

Niet te geloven. Rkc speelt weer tegen 10 man.....

Destroyer

Citaat van: Scc01 op januari 18, 2014, 21:16:11
Niet te geloven. Rkc speelt weer tegen 10 man.....

Hateboer? Nooit van gehoort.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

ik kan er echt niet meer tegen
weer een penalty, nummertje 7 al en WEER EEN RODE KAART VOOR DE TEGENSTANDER
Wat is dat??? waarom heeft rkc ALTIJD geluk??? ik word er strontziek van
wij hebben nog geen enkele penalty gehad

het is net of RKC het oogappeltje van de KNVB is omdat ze nooit voor problemen zorgen qua supporters, en er daarom maar in moeten blijven ..  :X :X :X

Destroyer

Je moet gewoon zelf winnen!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc01

Citaat van: Cambuur058 op januari 18, 2014, 21:37:32
ik kan er echt niet meer tegen
weer een penalty, nummertje 7 al en WEER EEN RODE KAART VOOR DE TEGENSTANDER
Wat is dat??? waarom heeft rkc ALTIJD geluk??? ik word er strontziek van
wij hebben nog geen enkele penalty gehad

het is net of RKC het oogappeltje van de KNVB is omdat ze nooit voor problemen zorgen qua supporters, en er daarom maar in moeten blijven ..  :X :X :X

Die gedachte had ik ook al. Is dit penal nummer 6 voor rkc?

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op januari 18, 2014, 21:17:51
Hateboer? Nooit van gehoort.

Met zo'n naam meteen halen!!

Cambuur058

Citaat van: Scc01 op januari 18, 2014, 21:52:06
Die gedachte had ik ook al. Is dit penal nummer 6 voor rkc?
volgensmij de zevende al...

dkv mag ook wel even van roda winnen..

marrumer

kut nec 1-0 voor op ado.....

marrumer

#1151
minuut later penalty 1-1  :)
en weer 2-1 godsamme

Lore

Citaat van: marrumer op januari 19, 2014, 13:04:48
minuut later penalty 1-1  :)
en weer 2-1 godsamme

Tsjah, ik weet het met die wedstrijd niet echt. Ik schat NEC hoger in dan ADO, dus misschien is het niet zo heel erg als NEC wint, zodat wij over ADO heen kunnen.

Destroyer

Cambuur weet wat ie moet doen nu.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardiascc

Citaat van: Destroyer op januari 19, 2014, 13:37:53
Cambuur weet wat ie moet doen nu.

en is daar in geslaagd hoppa gestegen naar de 14e plek |:)