Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Ronnie tng op februari 25, 2013, 11:56:01
Er zijn op TV talloze voorbeelden te geven die een stuk schadelijker zijn voor de jeugd!

gtst,lust liefde of laten lopen,alle belgische kinderprogramma`s,alle programma`s met een zogenaamde jury,patty brard,next topmodel is helemaal een schande!,gordon ramsey,en ga zo maar door.
de jeugd moet tegenwoordig in een skinny-jeans gedrukt worden. :R
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

RotterdamLeeuwarden

Ik vind het wel best allemaal.
Duw en trekwerk, meer was het ook niet.
Klaar uit  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

oost058

McLaren stapt op... had ie ff een week eerder moeten doen, had twente wellicht wel de 3 punten gepakt afgelopen weekend  :devil

RotterdamLeeuwarden

Zo werd je 3 jaar geleden voor het eerst kampioen in Nederland, zo neem je ontslag terwijl je toch netjes bovenin meedoet :)
Ik snap het niet helemaal hoor.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

brambo3004

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 26, 2013, 22:36:27
Zo werd je 3 jaar geleden voor het eerst kampioen in Nederland, zo neem je ontslag terwijl je toch netjes bovenin meedoet :)
Ik snap het niet helemaal hoor.

Nouja, verliezen bij dkv is reden genoeg lijkt mij :rodekaart

De Jager

Vitesse-icoon Theo Bos (47) overledenDoor RUBEN BOUT __ 1 maart '13 00:39Zojuist bereikte ons het trieste nieuws dat Theo Bos is heengegaan. Een lange tijd vocht de oud-trainer van onder meer FC Den Bosch en Vitesse tegen alvleesklierkanker.Ook was hij in het verleden als speler actief. De oud-mandekker droeg alleen het shirt van Vitesse. Vandaar zijn bijnaam: Mister Vitesse. In totaal speelde Bos 369 officiële duels voor de Arnhemmers en daarin liet hij de Vitesse-aanhang negen keer juichen.Na zijn loopbaan ging hij aan de slag als trainer. Hij stond voor de groep bij onder meer FC Den Bosch, Polonia Warschau en FC Dordrecht.ELF Voetbal wenst alle nabestaanden heel veel sterkte met dit enorme verlies!Theo Bos: 1965 - 2013 †

Ondanks dat ik een grote afkeer heb tegen vitesse, toch een groot respect voor de supporters die elke keer hun steun betuigden naar deze man!

R.i.p.!

RotterdamLeeuwarden

Keurige overwinning van Feyenoord Rotterdam op NEC: 0-3  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 03, 2013, 15:52:26
Keurige overwinning van Feyenoord Rotterdam op NEC: 0-3  _O_
we weten dat feyenoord uit rotterdam komt  :_schater

mscc

Citaat van: marrumer op maart 03, 2013, 19:52:21
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 03, 2013, 15:52:26
Keurige overwinning van Feyenoord Rotterdam op NEC: 0-3  _O_
we weten dat feyenoord uit rotterdam komt  :_schater

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Nightmarelwd

EU bekijkt steun Eindhoven aan PSV
BRUSSEL -

Brussel wil meer weten over de financiële steun die voetbalcub PSV heeft gekregen van de gemeente Eindhoven. De Europese Commissie heeft ook twijfels over de financiële hulp aan vier andere voetbalclubs, zo maakte Brussel woensdag bekend.

Eindhoven kocht in 2011 voor bijna 48,4 miljoen euro de voetbalgronden van de club en gaf deze in erfpacht weer aan PSV. Deze steun zou mogelijk in strijd zijn met Europese regels voor staatssteun.

Ook neemt het de steun van gemeentes aan voetbalclubs NEC, MVV, Willem II en FC Den Bosch onder de loep. Hier gaat het om enkele miljoenen.

Zo kocht Nijmegen voor NEC een claim af voor 2,2 miljoen euro. Maastricht schold een vordering van 1,7 miljoen euro op MVV kwijt en kocht daarnaast het stadion voor 1,85 miljoen euro. Iets soortgelijks gebeurde er in Den Bosch. Er werd afgezien van een vordering van 1,65 miljoen euro en het trainingscomplex werd gekocht door de gemeente voor 1,4 miljoen euro.

De huur van het stadion van Willem II werd door de gemeente Tilburg verlaagd. Volgens de commissie bedraagt het voordeel voor de club 2,4 miljoen euro.
Steun van gemeente

Europees commissaris Joaquin Almunia (Mededinging) zegt te twijfelen of de steun van de gemeente volgens de regels is. "Ik ben er van overtuigd dat profclubs goed moeten worden gerund en dat zij niet bij de belastingbetaler moeten aankloppen als zij financieel in de problemen komen."

Brussel concludeert ook dat de maatregelen van de gemeente Arnhem voor Vitesse geen staatssteun waren. Arnhem handelde volgens een formele procedure van surseance van betaling.

Brussel is op deze zaken gesprongen na klachten van burgers.
bron Telegraaf
MI-Sider for Life

Len Cantello

Wanneer gaat de EU eens los met de voetclubs in Griekenland, Italie, Spanje, Portugal?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

mario

Citaat van: Nightmarelwd op maart 06, 2013, 13:55:00
Brussel is op deze zaken gesprongen na klachten van burgers.
bron Telegraaf

Kunnen wij niet klagen over de provinciale steun aan DKV?

Nightmarelwd

Citaat van: Len Cantello op maart 06, 2013, 14:09:13
Wanneer gaat de EU eens los met de voetclubs in Griekenland, Italie, Spanje, Portugal?

Die clubs zijn van de EU  :insane
MI-Sider for Life

oost058


Van nu.nl

Eindhoven meldde miljoenensteun PSV bewust niet
De gemeente Eindhoven heeft in 2011 bewust geen melding gemaakt bij de Europese Commissie over de miljoenensteun aan PSV. '

'Brussel' inlichten was in dat stadium van de transactie te tijdrovend, zegt wethouder Staf Depla zaterdag in het Eindhovens Dagblad.
"De tijd daarvoor ontbrak simpelweg. Dan had PSV niet meer bestaan, dan was de club failliet gegaan", zou Depla hebben gezegd, die in overleg met het ministerie van Binnenlandse Zaken had besloten de deal niet te melden. Eindhoven kocht voor 48,3 miljoen euro de grond onder het stadion van PSV. Die werd vervolgens in erfpacht gegeven aan de club.

Een woordvoerder van Depla laat aan NU.nl weten dat het niks met tijd te maken had. "We hebben de steun uitgebreid met experts binnen het ministerie van Binnenlandse Zaken en Brussel onderzocht, en melding maken was niet nodig omdat het hier geen staatssteun betreft." Volgens de woordvoerder is het verhaal uit zijn 'verband gerukt'.
Onderzoek
De Europese Commissie onderzoekt nu of die gemeentelijke steun wel voldoet aan de Europese regels voor staatssteun. Volgens Depla is er echter niets aan de hand omdat het om een 'marktconforme' transactie gaat zonder stuntprijs en vriendenconstructie. De gemeente was echter wel verplicht de deal te melden.
De gemeenten Maastricht, Nijmegen, Tilburg en Den Bosch hebben hun lokale club op een soortgelijke manier gesteund. Ook daar doet de Europese Commissie onderzoek naar.

Dokkumer

De eerste de beste hier op dit forum die aangeeft blij te zijn met de overwinning van Jarrefean of nederlaag van pisvee omdat het gunstig is voor Ajaks of Feyenooit krijgt van mij hoogstpersoonlijk een levenslange ban!

Capice?  :zweep