Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Ondertussen staat groningen 3-0 voor.

Leovardia


Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 14:20:40
RIEDEWALD, wat een debuut  :thumbsup :thumbsup

En straks lekker weer onder je roodwitte dekbed krupe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur058

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 15:22:45
En straks lekker weer onder je roodwitte dekbed krupe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vent dat is toch mooi voor die jongen en goed voor cambuur

Leovardia


Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 15:25:23
Vent dat is toch mooi voor die jongen en goed voor cambuur

Wat flikkert mij die vent nou. Goed voor Cambuur? Zeker. Maar zullen we zelf wel moeten winnen een keer he? Kunnen we wel euforisch polonaise lopen als die snavels winnen maar wat hebben we eraan als we zelf verliezen. DAAR ben ik ziek van.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Cambuur058

2-1 voor eagles :/

Cambuur Groningen

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 16:01:27
Wat flikkert mij die vent nou. Goed voor Cambuur? Zeker. Maar zullen we zelf wel moeten winnen een keer he? Kunnen we wel euforisch polonaise lopen als die snavels winnen maar wat hebben we eraan als we zelf verliezen. DAAR ben ik ziek van.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Je hebt helemaal gelijk: we zullen zelf moeten winnen, maar als Roda had gewonnen hadden we 2 x moeten winnen om ze in te halen...

Galdiano

Eagles heeft een fantastische selectie, en als het al niet loopt zijn het werkers!
Cambuurspelers en ts kunnen hier een voorbeeld aannemen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia


Citaat van: Cambuur Groningen op december 22, 2013, 16:04:51
Je hebt helemaal gelijk: we zullen zelf moeten winnen, maar als Roda had gewonnen hadden we 2 x moeten winnen om ze in te halen...

Als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest. Zei Fritz Korbach eens. Waarvan akte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

SCCornjum

Citaat van: Galdiano op december 22, 2013, 16:08:13
Eagles heeft een fantastische selectie, en als het al niet loopt zijn het werkers!
Cambuurspelers en ts kunnen hier een voorbeeld aannemen!

We zijn het niet altijd eens Galdiano, maar nu wel.

WAAR IS DE BELEVING

Dat mogen we toch wel vragen bij een thuis wedstrijd?
Watching Football Is Not A Crime

Cambuur Groningen

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 16:11:09
Als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom geweest. Zei Fritz Korbach eens. Waarvan akte.


Sent from my iPhone using Tapatalk
als een kat vleugels had was er geen vogel meer in de lucht, waarvan akte

speculeter

Lees net dat de spits van dkv naar ajax verhuist...

speculeter

Was een misplaatste grap...
stond op fb met een verwijzing naar nu.nl.
excuses.

SCCornjum

@Leovardia als ik jouw was zou ik niet op de link klikken, het mag natuurlijk wel.
http://foxsports.nl/video/178510-het-moment-van-2013-helene-hendriks.html
Watching Football Is Not A Crime

Josef

Egels verloren van de graafschap met 3-0.
Ga niet te vroeg juichen, het was het 2e team.

marrumer

Citaat van: Josef op januari 08, 2014, 17:58:22
Egels verloren van de graafschap met 3-0.
Ga niet te vroeg juichen, het was het 2e team.
jansen heeft er trouwens 1 gemaakt.