Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

In Kerkrade staat het 1-0 voor Roda tegen ajax..........

Het had ook al 2-0 kunnen staan trouwens..
Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Had ik wel verwacht, Bas Naaihuis fluit, rara...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

#1097
Normaal ben ik niet zo blij om een ajax doelpunt maar nu wel

1-1  :proost

En we weten allemaal wat ajax kan in de extra tijd 1-2  :proost :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Shar

Hier het zelfde, moet niet veel van Ajax hebben maar nu ontzettend blij met de tweede van hun.

Cambuur Groningen

Lekker!!! 2-1 voor Ajax

Cambuur058

RIEDEWALD, wat een debuut  :thumbsup :thumbsup

Tukker

En voor wie het nog niet wist

Ajax wordt kampioen  :P :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op december 22, 2013, 14:20:40
RIEDEWALD, wat een debuut  :thumbsup :thumbsup
Ik zeg halen die Riedewald  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

Citaat van: Tukker op december 22, 2013, 14:21:25
En voor wie het nog niet wist

Ajax wordt kampioen  :P :R
Dat staat toch wel vast bij het begin van het seizoen, je kan zeggen over wat ze wil maar ze winnen wanneer het moeten en ach, geluk moet je afdwingen
ben blij dat we na de winterstop Roda voorbij kunnen  :thumbsup

Cambuur058

Citaat van: Tukker op december 22, 2013, 14:22:18
Ik zeg halen die Riedewald  :_schater
Aanvallende impuls hahah, kan wel linksbuiten

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Utrecht en Groningen ook nog maar even winnen  :)

Cambuur058

Kowet - Utrecht: 0-1

drg

En NEK ook net achter

Cambuur058

Nek achter; 1-0 groningen
kowet weer gelijk met utrecht
niks opgeschoten dus lol