Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Khew fanne week 3 nederlanse ploegen sien speulen. As dit ut toekomstige beeld wudt fan wetstryden bink bang dat ik snel afhaak. Gien enkele intentie om un goal te maken. Steeds tikje breed, terug oppe kieper en die arme siel mut mar weer sien dat ie un aanfal opsette ken. En feul deur ut drukke midden terwyl de butens frij lope. Ik fien dr su gien sak meer an en sien ik liever naar un amateurklupke.

Bernardo

Feyenoord moet het woensdag in de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo stellen zonder de steun van de eigen supporters. De Rotterdamse clubleiding gaat niet akkoord met de verplichte buscombiregeling die de burgemeester van Almelo heeft opgelegd voor de confrontatie in de achtste finale van het toernooi om de KNVB-beker.

Dat betekent dat Feyenoord geen kaarten krijgt voor het Rotterdamse legioen. 'Met het niet akkoord gaan wil Feyenoord een duidelijk signaal afgeven, dat het de wijze afkeurt waarop inmiddels bij veel uitwedstrijden met haar supporters wordt omgegaan', staat vrijdag in een verklaring op de website van de club.

Moet Cambuur ook gewoon doen bij de eerst volgende belachelijke buscombi :thumbsup

Leovardia

Uitstekend besluit van de club. Massaal opstaan tegen die kansloze buscombi's. Wordt tijd dat de clubs het eens massaal over deze boeg gooien. Op de politiek hoef je niet te rekenen, die hebben totaal geen kennis van zaken, getuige marcouch laatst in P en W


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Destroyer

Citaat van: Bernardo op december 13, 2013, 18:21:28
Feyenoord moet het woensdag in de bekerwedstrijd tegen Heracles Almelo stellen zonder de steun van de eigen supporters. De Rotterdamse clubleiding gaat niet akkoord met de verplichte buscombiregeling die de burgemeester van Almelo heeft opgelegd voor de confrontatie in de achtste finale van het toernooi om de KNVB-beker.

Dat betekent dat Feyenoord geen kaarten krijgt voor het Rotterdamse legioen. 'Met het niet akkoord gaan wil Feyenoord een duidelijk signaal afgeven, dat het de wijze afkeurt waarop inmiddels bij veel uitwedstrijden met haar supporters wordt omgegaan', staat vrijdag in een verklaring op de website van de club.

Moet Cambuur ook gewoon doen bij de eerst volgende belachelijke buscombi :thumbsup

Duidelijk statement Feyenoord  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Ado rkc en roda nec.. belamgrijke potjes voor ons

Tukker

Citaat van: pvanbuijtene op december 14, 2013, 18:42:11
Ado rkc en roda nec.. belamgrijke potjes voor ons
ik denk dat gelijkspel voor ons het beste is.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Roda na 12 minuten al op 0-2.

Beter zo dan dat het team onder ons punten pakt  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

pvanbuijtene

Roda 0-2 voor... prima!! Laat nec maar rwchtstreeks degraderen.. zijn wij het niet.

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op december 14, 2013, 18:59:22
Roda 0-2 voor... prima!! Laat nec maar rwchtstreeks degraderen.. zijn wij het niet.

Precies, en wij eindelijk eens een echt volle verassing!

Cambuur Groningen

Citaat van: pvanbuijtene op december 14, 2013, 18:59:22
Roda 0-2 voor... prima!! Laat nec maar rwchtstreeks degraderen.. zijn wij het niet.
Helemaal eens, laat Roda maar gaan. We moeten er 3 onder ons houden. Nec, ADO, RKC, Go Ahead en inmiddels misschien PEC komen meer in aanmerking volgen mij

Galdiano

 :grolsch
Citaat van: Cambuur Groningen op december 14, 2013, 19:16:45
Helemaal eens, laat Roda maar gaan. We moeten er 3 onder ons houden. Nec, ADO, RKC, Go Ahead en inmiddels misschien PEC komen meer in aanmerking volgen mij

Vergeet Heracles niet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op december 14, 2013, 19:24:26
:grolsch
Vergeet Heracles niet!
Je hebt gelijk, de kansen worden alleen maar groter :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

#1017
kut 1-2
Henk, held, bedankt

Cambuur058


Cambuur058

rkc voor bij ado ..