Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058


Cambuur058

wat een deceptie voor ajax
wat speelden die extreem slecht na de 10 man wow

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op december 11, 2013, 22:40:38
wat een deceptie voor ajax
wat speelden die extreem slecht na de 10 man wow

Hoezo?
Misschien speelde Milan juist wel heel goed! Waar zijn de Italianen goed in? Juist in Verdedigen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op december 11, 2013, 22:48:10
Hoezo?
Misschien speelde Milan juist wel heel goed! Waar zijn de Italianen goed in? Juist in Verdedigen.
anti-voetbal  :R :R :R :R
balotelli  :R :R :R :R
italiaans voetbal  :R :R :R :R

Galdiano

Citaat van: Cambuur058 op december 11, 2013, 23:07:41
anti-voetbal  :R :R :R :R
balotelli  :R :R :R :R
italiaans voetbal  :R :R :R :R

Tsja maar ze gaan wel door!  :proost
En daar gaat het om.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Door vanavond ben ik het beetje sympathie wat ik nog had voor Milan wel kwijt geraakt. Afbraakvoetbal, anti-voetbal.. je zou je toch doodschamen als Milan supporter. Tuurlijk, ze gaan door, maar daar is ook wel alles mee gezegd.

poelie-lwd

Een schande voor het voetbal! Ik hoop vurig dat de loting gunstig uitpakt en de wedstrijd(en) Bayern Munchen-AC Saranti uit den koker komt  :y
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op december 11, 2013, 23:20:21
Tsja maar ze gaan wel door!  :proost
En daar gaat het om.

Dom gelul niet jongen...

Wij breken de tent ook af als DKV of wie dan ook op deze manier punten uit Leeuwarden wil meenemen  :(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardia


Citaat van: poelie-lwd op december 12, 2013, 06:18:01
Dom gelul niet jongen...

Wij breken de tent ook af als DKV of wie dan ook op deze manier punten uit Leeuwarden wil meenemen  :(

Sure, als wij bij dkv zo winnen hoor je mij niet zeuren hoor. Kom op ff zeg. Voetbal gaat om goals maken. Resultaat telt. Volledig verdiend voor Milan. Had ajax maar moeten scoren, simple as that


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Goutum

Citaat van: Treb op december 12, 2013, 00:34:14
Door vanavond ben ik het beetje sympathie wat ik nog had voor Milan wel kwijt geraakt. Afbraakvoetbal, anti-voetbal.. je zou je toch doodschamen als Milan supporter. Tuurlijk, ze gaan door, maar daar is ook wel alles mee gezegd.

Dat kwam natuurlijk door die rode kaart, dan ga je inzakken en puur voor het resultaat spelen. Als ze dat thuis met elf man doen, dan hebben ze mijn sympathie ook niet meer. En ik moet zeggen dat, hoe irritant hij ook is, ik altijd wel geniet van Balotelli. Moet altijd lachen om die onschuldige, domme kop van hem, maar als voetballer is hij geniaal.

Scc01

Wel smerig voetbal natuurlijk, maar dat weet je daar. Erger me vooral aan die Balotelli. Verder heeft milaan het natuurlijk zakelijk gespeeld, en een grote dosis geluk gehad. Extra zuur voor Ajax is die gelijkmaker destijds in amsterdam.

Lore

Citaat van: Scc01 op december 12, 2013, 09:36:41
Wel smerig voetbal natuurlijk, maar dat weet je daar. Erger me vooral aan die Balotelli. Verder heeft milaan het natuurlijk zakelijk gespeeld, en een grote dosis geluk gehad. Extra zuur voor Ajax is die gelijkmaker destijds in amsterdam.

Dat is inderdaad de cruciale gebleken. Lesje in voetbalslimheid?

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op december 12, 2013, 06:18:01
Dom gelul niet jongen...

Wij breken de tent ook af als DKV of wie dan ook op deze manier punten uit Leeuwarden wil meenemen  :(

Milan speelt altijd op de 1-0. Ze komen met 10 man te staan. Dan gaan ze op de 0-0 spelen!
Italianen zijn meesters in verdedigen, wij hebben toevallig een andere visie, maar Milan is weer door!

Cambuur krijgt wekenlang de complimenten, maar geen punten.
Dan liever ala Milaan en erin blijven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Het huilen stond Art Langeler woensdagavond nader dan het lachen. Het hoofd opleidingen van PSV was aandachtig toeschouwer van verschillende Champions League-duels, waaronder de wedstrijd tussen AC Milan en Ajax. Of, zoals Langeler het zelf omschrijft: een komisch drama. Langeler ziet een trend in het Europese voetbal en met die ontwikkeling is hij allerminst gelukkig.

"Woensdagavond heb ik naar een komisch drama zitten kijken, met een aantal geweldige acteurs, een Pipo de Clown die voor een dug-out heen en weer rende, schitterende duikvallen, mooie net echte gevechten, begeleid door elegante fluitmuziek. Vijftigduizend toeschouwers hadden het geluk aanwezig te zijn bij dit stukje theater met terechte afloop, de beste acteurs hebben dik gewonnen", schrijft Langeler met een cynische pen op de officiële website van PSV.

"Eén probleem in deze beschrijving: het ging niet om het acteren, het ging om topvoetbal. Wat is dit dan momenteel, topvoetbal in Europa? Ik zie een trend; het is lucratiever er alles aan te doen om de scheidsrechter te foppen met goed acteerwerk dan te proberen een bal in het doel te krijgen. De kans op winnen wordt namelijk veel groter als je eerst mooi valt, kaarten probeert te laten geven aan de tegenstander en (uiteraard) te voorkomen dat de tegenstander goals maakt. Doe je dit goed, dan win je alles en ben je de 'terechte' kampioen."

"Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een toneelschool"
Langeler reflecteert de 'Italiaanse aanpak' op zijn eigen werkzaamheden in Eindhoven. "Zo wordt mij het ook vaak als goedbedoelde tip aangegeven; de jongens moeten gehard worden, de wetten van het internationaal voetbal, alles om te winnen en meer van dat soort blabla krijg ik meer dan regelmatig mee als advies voor onze opleiding... Daar doe ik dus niet aan mee", schrijft Langeler op het digitale thuis van PSV.

"Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een toneelschool, ik wil meehelpen aan de filosofie van voetbal, zelf willen scoren, de tegenstander op reglementaire en sportieve wijze overwinnen en daar trots op kunnen zijn. Hoe? Door technisch superieur te zijn, door aanvallend en creatief spel te promoten en door innovatief te kijken hoe we met zijn allen aanvallen een grotere kans van slagen kunnen laten hebben binnen de regels. Want helaas wordt steeds vaker bevestigd dat binnen de huidige voetbalregels verdedigen meer loont dan aanvallen..."

"Hoopte intens dat Ajax een goal zou maken"
"Ik ben geen Ajax-fan maar heb gister intens gehoopt dat ze een goal zouden maken, ook al weet je bij voorbaat dat het niet gaat gebeuren. Ik ben een grote fan van de Blinds, Klaassens en Denswils van deze wereld. Hopelijk veranderen ze niet als ze zelf in Italië of Duitsland spelen. Het zou mooi zijn als de UEFA beseft dat dit niet is wat je wilt en de arbitrage inziet dat je de regels moet volgen en misschien de voetbalintentie moet belonen in plaats van bestraffen met maar vijf minuten extra tijd... Respect en fair play op het veld in plaats van in de vergaderzaal en bij de stropdassen!"

Art Langeler.

  _O_

Misschien snappen we het nu?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Zondag wel voor de juiste club juichen he l8l