Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Nou verdomme, je kan er de toto er zo langzamerhand wel op invullen, weer een ongunstige uitslag

Cambuur058

mja, tussen de nummer 10 (PSV,  :_schater :_schater :_schater) en de nummer 16 ( :scc) zit maar 4 punten verschil, één speelronde later en we kunnen al weer 12e staan
altijd positief denken he  |:)

Marc S

we moeten tegen Ajax en Nac uit.. zie ik ons echt niet winnen.

Shar

Tja, vervelende is alleen wel dat volgende week een aantal van onze concurrenten tegen elkaar spelen en er dus een aantal in ieder geval punt(en) pakken. En wij moeten tegen Ajax, ook niet meteen de makkelijkste. Nou, hopelijk zit ik volgende week met een big smile op de bank te wachten op studio sport.

Tukker

#979
 :wall
Citaat van: Cambuur058 op december 08, 2013, 18:29:15
mja, tussen de nummer 10 (PSV,  :_schater :_schater :_schater) en de nummer 16 ( :scc) zit maar 4 punten verschil, één speelronde later en we kunnen al weer 12e staan
altijd positief denken he  |:)
We moeten gewoon ook een keer mazzel hebben en ook een keer een penalty mee krijgen. We hebben ook gewoon de pech gehad tegen de koploper PEC te moeten; PEC van nu is geen schim meer van die ploeg na het vertrek van Mokhtar.

We zijn 1 van de weinige teams die nog nooit een strafschop hebben gehad en kijk dan eens naar het aantal strafschoppen dat bijv. RKC al heeft gehad. Dat scheelt een slok op een borrel. Dan doen we het nog niet eens zo slecht. Maar om een strafschop te krijgen moet je wel in het strafschopgebied van de tegenstander komen en daar schort het nog wel eens aan.

Vorig seizoen is bewezen dat een mooie reeks heel veel kan doen. Hiervoor thuis de basis leggen en dat doortrekken naar de uitwedstrijden. Ik heb er nog wel vertrouwen in maar heb wel stevig de balen dat we 16e staan
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Alle concurrenten voor de laatste plaats halen af en toe eeen verrassende uitslag. Het enige verrassende bij Cambuur is nu het punt uit bij PSV. Nu naar de stand kijkend was dat niet eens zo verrassend. Maar we moeten een keer verrassend een pot pakken en als het aan mij ligt is dat 15-12. Ajax loopt dan of met de neus in de wolken of is zwaar gedesillusioneerd dus er liggen kansen. We hebben eerder Ajax verslagen  :thumbsup 8) :devil
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Len Cantello

Hoog Calimero gehalte hier weer...... En paniek.  :monk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S

Citaat van: Tukker op december 08, 2013, 19:27:41
:wallWe moeten gewoon ook een keer mazzel hebben en ook een keer een penalty mee krijgen. We hebben ook gewoon de pech gehad tegen de koploper PEC te moeten; PEC van nu is geen schim meer van die ploeg na het vertrek van Mokhtar.

We zijn 1 van de weinige teams die nog nooit een strafschop hebben gehad en kijk dan eens naar het aantal strafschoppen dat bijv. RKC al heeft gehad. Dat scheelt een slok op een borrel. Dan doen we het nog niet eens zo slecht. Maar om een strafschop te krijgen moet je wel in het strafschopgebied van de tegenstander komen en daar schort het nog wel eens aan.

Vorig seizoen is bewezen dat een mooie reeks heel veel kan doen. Hiervoor thuis de basis leggen en dat doortrekken naar de uitwedstrijden. Ik heb er nog wel vertrouwen in maar heb wel stevig de balen dat we 16e staan

We hebben wel meerdere teams in vorm gehad. We hebben volgens mij al 5x een ploeg gehad die op dat moment eerste stond. Oke groningen telt dan niet echt mee. Maar PSV, PEC twente en Vitesse wel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op december 09, 2013, 11:28:31
Maar PSV, PEC twente en Vitesse wel.

Heeft PSV bovenaan gestaan dit seizoen? 8P 8P
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 09, 2013, 13:33:01
Heeft PSV bovenaan gestaan dit seizoen? 8P 8P

Zeker! Bovenaan het rechterrijtje!

Inglorious Bastard

Wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen maar hier enkel e tweets van een dkv supporter richting Gerard Bos van het FD. Hij heeft zn tweets inmiddels al verwijderd. En dan hebben ze het over ons als hersenloos tokkie tuig.

[verwijderd door de beheerder]

Cambuur058

Citaat van: Inglorious Bastard op december 09, 2013, 22:00:55
Wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen maar hier enkel e tweets van een dkv supporter richting Gerard Bos van het FD. Hij heeft zn tweets inmiddels al verwijderd. En dan hebben ze het over ons als hersenloos tokkie tuig.
zag het ook, belachelijk

Daddy T.

Citaat van: Inglorious Bastard op december 09, 2013, 22:00:55
Wist niet in welk topic ik dit moest plaatsen maar hier enkel e tweets van een dkv supporter richting Gerard Bos van het FD. Hij heeft zn tweets inmiddels al verwijderd. En dan hebben ze het over ons als hersenloos tokkie tuig.

Daar is renkabouter Tubbie van de cross-side weer die om aandacht schreeuwt, die doet al 15 jaar niets anders.. :O
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Len Cantello

Citaat van: Daddy T. op december 09, 2013, 22:22:54
Tubbie van de cross-side
Tinky Winky is een betere naam. Zou dit heerschap 26-1 nog op visite komen?
:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Marc S