Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


Cambuur058


Destroyer

Ja je moet het zelf doen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur058

Citaat van: Destroyer op december 08, 2013, 16:17:17
Ja je moet het zelf doen
ja maar dit helpt totaal niet mee

losang09

Klopt.  SCC moet gewoon zelf de punten pakken
en als dkv verliest is dat altijd mooi .
Misschien 1 a 2 spelers erbij in de winterstop dat zal mooi weze.

Marc S

Tja.. wat moet ik hiernou van zeggen. Zal ons geluk wel weer zijn dat Heracles ook wint vandaag.

Cambuur058

overige wedstrijden waarvan ik overtuigd ben dat we ze gaan winnen:
SCC - Kowet
SCC - DKV
SCC - PEC Zwolle
SCC - Roda JC
SCC - RKC
SCC - ADO


en tuurlijk winnen we ze niet allemaal, maar we hebben ook nog wel uitwedstrijden waar we punten kunnen pakken zoals NEC uit en Heracles uit en tuurlijk nog een paar punten uit gelijkspelletjes
denk dat we ongeveer op  18 punten uitkomen na de winterstop(+ de 16 die we al hebben) dan hebben we 34 punten en dat is in principe genoeg om te handhaven


Cambuur058

Citaat van: Marc S op december 08, 2013, 16:46:20
Tja.. wat moet ik hiernou van zeggen. Zal ons geluk wel weer zijn dat Heracles ook wint vandaag.
1-0 voor Roda dus eindelijk iets positiefs

Cambuur058

en het is al weer 1-1  :zucht

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op december 08, 2013, 16:51:30
overige wedstrijden waarvan ik overtuigd ben dat we ze gaan winnen:
SCC - Kowet
SCC - DKV
SCC - PEC Zwolle
SCC - Roda JC
SCC - RKC
SCC - ADO


en tuurlijk winnen we ze niet allemaal, maar we hebben ook nog wel uitwedstrijden waar we punten kunnen pakken zoals NEC uit en Heracles uit en tuurlijk nog een paar punten uit gelijkspelletjes
denk dat we ongeveer op  18 punten uitkomen na de winterstop(+ de 16 die we al hebben) dan hebben we 34 punten en dat is in principe genoeg om te handhaven

dit vind ik wel zeer positief, het programma de tweede seizoenshelft is in ons voordeel vind ik.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

CambuurAmersfoort

tweede seizoenshelft natuurlijk meer thuiswedstrijden en hopelijk ook eindelijk wat meer punten in uitwedstrijden.
Ajax Thuis 0 punten
NAC Uit 1 punt
GAE Thuis 3 punten
DKV Thuis 1 punt
Twente uit 0 punten
PSV thuis 0 punten
Heracles uit 1 punt
PEC thuis 3 punten
Roda thuis 1 punt
Groningen uit 0 punt
Ajax uit 0 punten
RKC thuis 3 punten
Utrecht uit 1 punt
AZ thuis 0 punten
NEC uit 3 punten
Vitesse thuis 0 punten
Feyenoord uit 0 puntne
ADO thuis 3 punten.

Dit lijkt me een lijstje wat realistisch is. 4x thuis winnen, 1 keer uit en 5 gelijkspelen.
Dan pakken we na de winterstop 20 punten, allemaal punten die mij goed mogelijk lijken.
Kom je totaal op 36 en zou je t toch moeten redden normaal gesproken.

speculeter


CambuurAmersfoort

ik hoop ook op 2 meer...maar ik acht een gelijkspel helaas wel realistischer momenteel...

Marc S

Citaat van: CambuurAmersfoort op december 08, 2013, 17:35:50
tweede seizoenshelft natuurlijk meer thuiswedstrijden en hopelijk ook eindelijk wat meer punten in uitwedstrijden.
Ajax Thuis 0 punten
NAC Uit 1 punt
GAE Thuis 3 punten
DKV Thuis 1 punt (3)
Twente uit 0 punten
PSV thuis 0 punten
Heracles uit 1 punt
PEC thuis 3 punten
Roda thuis 1 punt (3)
Groningen uit 0 punt
Ajax uit 0 punten
RKC thuis 3 punten
Utrecht uit 1 punt (0)
AZ thuis 0 punten (1)
NEC uit 3 punten (1)
Vitesse thuis 0 punten
Feyenoord uit 0 puntne
ADO thuis 3 punten.

Dit lijkt me een lijstje wat realistisch is. 4x thuis winnen, 1 keer uit en 5 gelijkspelen.
Dan pakken we na de winterstop 20 punten, allemaal punten die mij goed mogelijk lijken.
Kom je totaal op 36 en zou je t toch moeten redden normaal gesproken.

Aanpassingen in haakjes gemaakt. Lijkt mee een logischer verloop.

Cambuur058

Gooooodveeeerdommmmmeeeeee
1-2 voor Heracles
jezus jezus jezus
we gaan naar de 16e plaats, net onder de streep  :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht
:( :( :( :(