Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

#945
NEC 1-0 achter bij Utrecht, inmiddels met 10 man door domme 2e rode kaart voor Koolwijk en dan krijgen ze een penalty  :wall :wall

Maar keeper pakt de bal klemvast  _O_

En weer helemaal happy  :thumbsup. NEC verliest met 2-0 en mist waarschijnlijk de volgende wedstrijd Koolwijk (toch één van de betere spelers)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

Citaat van: Tukker op december 06, 2013, 21:34:09
NEC 1-0 achter bij Utrecht, inmiddels met 10 man door domme 2e rode kaart voor Koolwijk en dan krijgen ze een penalty  :wall :wall

Maar keeper pakt de bal klemvast  _O_

En weer helemaal happy  :thumbsup. NEC verliest met 2-0 en mist waarschijnlijk de volgende wedstrijd Koolwijk (toch één van de betere spelers)

Idd knap hoe die higdon een pingel omzeep helpt  :_schater

SCCornjum

#947








Watching Football Is Not A Crime

speculeter

Punt uitgelopen op nec
punt ingelopen op psv en dkv
prima weekend |:)

Cambuur058

Citaat van: peter op december 08, 2013, 14:42:37
Punt uitgelopen op nec
punt ingelopen op psv en dkv
prima weekend |:)
en kowet staat 2-0 voor tegen zwolle na 15 minuten en gaat dus 3 punten op ons uitlopen
die zijn we ook kwijt  :zucht :zucht

Bernardo

Citaat van: Cambuur058 op december 08, 2013, 14:47:58
en kowet staat 2-0 voor tegen zwolle na 15 minuten en gaat dus 3 punten op ons uitlopen
die zijn we ook kwijt  :zucht :zucht

4 punten is niks in deze competitie. Niet zo overdrijven.

Cambuur058


ado staat 0-1 voor bij groningen  :(

AL

Citaat van: peter op december 08, 2013, 14:42:37
Punt uitgelopen op nec
punt ingelopen op psv en dkv
prima weekend |:)

Eagles winnen, ado staat voor en of roda of heracles pakt punten.
Kortom geen goed weekend!!

Marc S

Ado voor, het zal ook een keer niet..

speculeter

Het is nog geen kwart over 4...

Scc01

Het is ook altijd hetzelfde. Ado voor gae voor.... Gaat weer lekker. Groningen 7 wedstrijden ongeslagen en dan nu zeker verliezen...

Bernardo

Citaat van: AL op december 08, 2013, 15:03:46
Eagles winnen, ado staat voor en of roda of heracles pakt punten.
Kortom geen goed weekend!!

Zie Roda niet echt als concurrent, dus laat die maar mooi winnen.

Bernardo


Destroyer

Wat een passie bij Eagles! Had cambuur gister maar wat meer bij rkc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Groningen - ADO 1-1