Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Dokkumer op december 04, 2013, 20:53:01
Geen sprake van, minder hard gescholden dan normaal.
Ben niet blij met deze uitslag, in zulke wedstrijden moeten die lui gewoon winnen.
Klopt, maar het kon veel erger he, dat ado ons voorbij ging

Dokkumer

Ook al zal een doelpunt van die dreigbriefkladderaars ons direct doen handhaven, zelfs dan juich ik niet voor dat doelpunt!
Dat gaat me gewoon te ver :devil

Bernardo

Nou, doe ook maar even gelijkspelletje bij GAE - Heracles

HilversumOnTour

Inderdaad Bernardo, Heracles wel echt matig ook hoor! Normaal zit ik Premier league te kijken maar nu zijn dit soort eredivisie potjes een stuk interessanter :-)

Cambuur058


EastSide058

Ja hoor Heracles op voorsprong Uth  :zucht
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

HilversumOnTour

Goeie goal, zou mooi zijn als Eagles nog ff scoort. Wij moeten winnen zaterdag!!!!!!

Bernardo


Cambuur058

Citaat van: Bernardo op december 04, 2013, 22:11:47
1-1! :thumbsup
hoppa, nu kunnen we kowet en roda voorbij volgende week als we winnen van rkc

Lore

Stichtingsbestuur sc Heerenveen
Postbus 513
8440 AM  HEERENVEEN

Betreft: bedreigingen 'Knokploeg Heerenveen'

Leeuwarden, 5 december 2013

Geachte Stichtingsbestuur Sc Heerenveen,

Met afschuw heeft onze Bounty-League Cambuur kennis genomen van de bedreigingen die zijn geuit door een deel van de aanhang van sc Heerenveen onder de naam 'Knokploeg Heerenveen' tegen het beleid van uw bestuur. Deze groep eist van uw stichtingsbestuur dat toekomstige beslissingen over het beleid van de rode hartjes club in overleg met de supporters worden genomen en dat in het nieuwe zittingbestuur geen 'klootzakken van Hollanders' zitting nemen, maar alleen nog 'echte friezen'. Middels deze brief willen wij hierop reageren. U heeft aangifte bij de politie gedaan n.a.v. de dreigbrief die is ontvangen van de eigen harde kern. Dit was naar onze mening niet nodig geweest, aangezien SC Heerenveen helemaal geen harde kern heeft, maar alleen maar weake aaien. Wij keuren bovenstaande acties tegen uw bestuur ten zeerste af en bieden u hierbij onze bescherming aan tegen deze zogenaamde 'Knokploeg Heerenveen'. Wij kunnen 24-uurs bewaking regelen bij uw woningen en ook uw auto's zijn in onze handen veilig tegen dit Thialf-publiek. Verder kunnen wij ons inhoudelijk ook totaal niet vinden in vorengenoemde kritiek en zijn wij het volledig eens met het door u ingezette beleid. Wel zijn wij van mening dat Robert Veenstra opnieuw zal moeten worden aangesteld, gelet op zijn hartelijke omgang met mensen en grote onvoorwaardelijke clubliefde. Wieling was niet de juiste man om de mestkar te trekken, die heeft meer verstand van ijs dan van voetbal. Wij zijn anti-fries en zien dan ook liever echte Hollanders in het Bestuur. Wij wensen u veel succes voor de toekomst en indien u gebruik wilt maken van onze 'diensten' dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Bounty League Cambuur
Staat op suksawat.nl

poelie-lwd

 :_schater :_schater :_schater

Zijn er nog 'vacatures' vacant? Van je hobby je werk maken, kan het nog mooier?  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardiascc

Als eerbetoon aan de gister overleden Nelson Mandela wordt er dit weekend voor elke Eredivisiewedstrijd 1 minuut stilte gehouden. #cambuur


TM

Citaat van: Leovardiascc op december 06, 2013, 15:38:58
Als eerbetoon aan de gister overleden Nelson Mandela wordt er dit weekend voor elke Eredivisiewedstrijd 1 minuut stilte gehouden. #cambuur

Beetje overdreven toch?..

Galdiano

Citaat van: TM op december 06, 2013, 16:31:49
Beetje overdreven toch?..

Ja! Snap de link niet met hey Nederlandse voetbal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op december 06, 2013, 16:34:10
Ja! Snap de link niet met hey Nederlandse voetbal.

Niet? Triest!
Iedereen heeft recht op mijn mening.