Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Jules058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2013, 22:00:57
Is ook geen wonder, Nak kwam het veld op, zag al dat geel en blauw en ging direct hyperventileren!!

Haha idd wat een draak van een wedstrijd speelde dat nak zeg ongelooflijk.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2013, 22:00:57
Is ook geen wonder, Nak kwam het veld op, zag al dat geel en blauw en ging direct hyperventileren!!

:_schater  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Jules058 op november 01, 2013, 22:04:53
Haha idd wat een draak van een wedstrijd speelde dat nak zeg ongelooflijk.
Het is onze eigen domme schuld.. We hadden NAC dinsdag al na 90 minuten met de staart tussen de benen af moeten laten druipen...

Tukker

Twente 1- 0 voor tegen nek  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter


Kuzmanovic-Apeldoorn

En Den Haag ook achter, 1-0, kunnen we morgen weer uitlopen |:)
Henk, held, bedankt

Tukker

#771
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 02, 2013, 20:43:08
En Den Haag ook achter, 1-0, kunnen we morgen weer uitlopen |:)
Gaat goed vanavond. Ajax ook alverloren. Kan een mooi weekend worden  :scc |:)

Sh*t nek is op 2-2 gekomen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Klote. Maar Den Haag 0-2 achter :thumbsup
Henk, held, bedankt

SCCornjum

Citaat van: Tukker op november 02, 2013, 20:47:29
Gaat goed vanavond. Ajax ook alverloren. Kan een mooi weekend worden  :scc |:)

Sh*t nek is op 2-2 gekomen.

Ik zapp even weg naar Sport1 PAOK speelt thuis met zo'n 500 ME'ers in het stadion,
vuurwerk, brand kortom eh lekker sfeertje.

Zie ik het goed nu 2-2 in Enschede.
Kom op Twente Enschedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee doe het voor Cambuur.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Eindstand 2-2 Cambuur weet wat het morgen moet doen..
Watching Football Is Not A Crime

pvanbuijtene

Wat een kutcompetitie

Destroyer

Hokkie tokkie competitie. echt raar hoor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCCornjum op november 02, 2013, 21:35:32
Eindstand 2-2 Cambuur weet wat het morgen moet doen..

Voetballen  :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leovardiascc

ik zeg t niet graag maar t is gunstig als DKV straks wint van Utrecht.
En Ado het oek nog een inhaalwedstrijd tegen die strontscheppers zou oek niet ongunstig uitkomen als Ado dan verliest.

Lore

Citaat van: Leovardiascc op november 03, 2013, 01:14:44
ik zeg t niet graag maar t is gunstig als DKV straks wint van Utrecht.
En Ado het oek nog een inhaalwedstrijd tegen die strontscheppers zou oek niet ongunstig uitkomen als Ado dan verliest.

Beide gelijk?