Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Nog lang niet beslist, PSV was vandaag ook dramatisch slecht.

TM

Opvallend veel lege plekken in de arena. Ook bij utrecht enorm veel lege plekken.

marrumer

heb het liefst vitesse kampioen en volgend seizoen natuurlijk wij  :D maar zeker geen psv....

Len Cantello

Citaat van: nepomuk op februari 24, 2013, 17:57:16
voetbal in de eerste divisie is vaak leuker om te zien.
:_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

The king1

Citaat van: TM op februari 24, 2013, 20:05:12
Opvallend veel lege plekken in de arena. Ook bij utrecht enorm veel lege plekken.

Begint steeds vaker op te vallen idd. Zal ook wel met het weer te maken hebben.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Een goed voorbeeld doet volgen he..........  :zucht

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Er zit zoveel spanning op die pot! Ik kan best begrijpen dat je je even laat gaan.
Het had gewoon niet uitgezonden moeten worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

sommigen raken geen bal op het veld en na de tijd hevve ze wel power

die lui hadden gewoon hun kleedkamer in mutte gaan.snap de arbitrage
oek niet die mutte er altijd bij blijven staan en staf van psv had lens
naar binnen moeten halen,,,je kunt verwachten dat die feyenoorders
dit niet lieten gebeuren in eigen stadion he.

Vanuit Helmond

Helemaal met D eens. De arbitrage heeft ook fouten gemaakt, normaal horen ze achter de spelers aan te lopen richting kleedkamer. Kuipers en de zijne lieten zich gewoon de kleedkamer insturen door Lens. Wat de overtreding van Mathijssen betreft ben ik van mening dat hij Lens gewoon tegen hield dat daar die arm bij komt is niet handig, maar sprake van een elleboog was er zeker niet.

Ronnie tng

Zwaar overdreven gedoe, het viel allemaal reuze mee namelijk. Lens die na de beuk van Mathijsen nog even verhaal ging halen. Enige wat hij deed was het shirt vastpakken. Als je dan vervolgens overal de koppen leest: vechtpartij dit en dat, BULLSHIT! Het leek erg omdat er een hoop geschreeuw was, en de camera (bewegend) er bovenop stond! We draaien echt door met z'n allen, dit soort akkefietjes gebeuren wekelijks op het veld. Dan krijgt Lens een gele kaart en was het klaar geweest.

En ik vind dat we ook eens moeten ophouden met een goed voorbeeld voor de jeugd. Er zijn op TV talloze voorbeelden te geven die een stuk schadelijker zijn voor de jeugd!

Clint


Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 25, 2013, 11:56:01
Zwaar overdreven gedoe, het viel allemaal reuze mee namelijk. Lens die na de beuk van Mathijsen nog even verhaal ging halen. Enige wat hij deed was het shirt vastpakken. Als je dan vervolgens overal de koppen leest: vechtpartij dit en dat, BULLSHIT! Het leek erg omdat er een hoop geschreeuw was, en de camera (bewegend) er bovenop stond! We draaien echt door met z'n allen, dit soort akkefietjes gebeuren wekelijks op het veld. Dan krijgt Lens een gele kaart en was het klaar geweest.

En ik vind dat we ook eens moeten ophouden met een goed voorbeeld voor de jeugd. Er zijn op TV talloze voorbeelden te geven die een stuk schadelijker zijn voor de jeugd!
Beetje duw en trekwerk, meer niet ;) Wel triest dat de nieuwsberichten direct openden met "Vechtpartij" en daarna het meteen over duw en trekwerk hebben...

Vijf jaar SV voor alle betrokkenen? Of geldt dat niet voor zich "misdragende" spelers? Opvallend was trouwens het gedrag van o.a. Wijnaldum en Engelaar die de boel aardig tot rust kregen.

Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op februari 25, 2013, 12:28:09
Beetje duw en trekwerk, meer niet ;) Wel triest dat de nieuwsberichten direct openden met "Vechtpartij" en daarna het meteen over duw en trekwerk hebben...

Vijf jaar SV voor alle betrokkenen? Of geldt dat niet voor zich "misdragende" spelers? Opvallend was trouwens het gedrag van o.a. Wijnaldum en Engelaar die de boel aardig tot rust kregen.

Gewoon helemaal geen schorsing. Wij supporters vinden het belachelijk wanneer iemand 5 of 3 jaar krijgt voor niets, dan moeten we het niet omdraaien en voor spelers dezelfde debiele straffen vragen als wat supporters krijgen. (al begrijp ik wat je bedoeld)

En wat Wijnaldum en Engelaar betreft, volgens mij waren er nog 10-15 die probeerde de rust te bewaren. Maar omdat er zoveel de rust probeerde te bewaren werd het onrustig. Maar goed, dit pas prima in het plaatje dat we doorslaan in Nederland.

okkele

Citaat van: Ronnie tng op februari 25, 2013, 11:56:01
Zwaar overdreven gedoe, het viel allemaal reuze mee namelijk. Lens die na de beuk van Mathijsen nog even verhaal ging halen. Enige wat hij deed was het shirt vastpakken. Als je dan vervolgens overal de koppen leest: vechtpartij dit en dat, BULLSHIT! Het leek erg omdat er een hoop geschreeuw was, en de camera (bewegend) er bovenop stond! We draaien echt door met z'n allen, dit soort akkefietjes gebeuren wekelijks op het veld. Dan krijgt Lens een gele kaart en was het klaar geweest.

En ik vind dat we ook eens moeten ophouden met een goed voorbeeld voor de jeugd. Er zijn op TV talloze voorbeelden te geven die een stuk schadelijker zijn voor de jeugd!
helemaal eens.
en zelfs"verhaal halen"vind ik nog zwaar klinken,als mathijssen blijft staan hoeft er geen shirt te worden vastgehouden en hoeven de opnaaiers geen kelen te grijpen of te duwen/trekken.
lens wilde horen waarom hij op die manier een beuk kreeg waarschijnlijk,wij hadden ook wel iets af willen ronden dacht ik.
en nu word er door een knvb-mannetje naar gekeken? ;(
gewoon oprotte met al die commerciele onzin !camera`s overal.hou toch op.
vroeger gebeurde dit ook echt wel maar toen ging niet alles om geld en hoorde je er heel misschien iets van rond 7 uur op zondag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.