Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Interview Higler, wat een sukkel juh die vent met sien brasem hasses :O


http://nos.nl/video/559191-arbiter-higler-blijft-bij-beslissingen.html

Len Cantello

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 03, 2013, 22:07:40
Ik las net op een Feyenoordsite dat de Feyenoord aanhang uitsluitend gebruik kunnen maken van de buscombi om de wedstrijd Cambuur - Feyenoord te bezoeken :(
Wat had je dan verwacht? Vrij vervoer  :_schater Van mij had het gemogen hoor, de bezoekkers van het uitvak zullen zich wel gedragen. Verwacht meer ellende van Feyenoorders in thuisvakken. Die gasten denken tijdens uitwedstrijden dat ze jezus zijn, met hun grote waffels.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Gelukkig wint PSV nog van RKC... Dat soort puntendelingen zitten we echt niet op te wachten..

Jules058

Lucky psv, maar dat ene puntje had heel belangrijk kunnen zijn voor rkc dus beter voor cambuur. ?
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

CambuurAmersfoort

aar aanleiding van de verhalen dat wij moeilijke tegenstanders zouden hebben gehad tov van de andere degradatiekandidaten ben ik even aan het rekenen geslagen want is dat echt zo?
Wat heb ik gedaan...Alle teams in het rechterrijtje zijn in mijn ogen degradatiekandidaat en heb ik dus meegenomen. Van deze 9 teams heb ik gekeken tegen welke 9 clubs ze al hebben gespeeld en op welke positie die staan. Vervolgens deze getallen opgeteld en door 9 gedeeld waarna je dus een gemiddelde positie van jou tegenstander krijgt. Zie hieronder het resultaat.

10.NAC Breda
Cambuur(14), DKV(5), ADO(16), Feyenoord(4), Heracles(12), NEC(18), Roda(13), AZ(9), PEC(6)=97

11.Go Ahead
Utrecht(15), ADO(16), PSV(2), Groningen(8), RKC(17), AZ(9), Cambuur(14), Ajax(3), NEC(18)=102

12.Heracles
Vitesse(7), PEC(6), DKV(5), PSV(2), ADO(16), Cambuur(14), Twente(1), RKC(17),NAC(10)
=78

13.Roda
Ajax(3), Cambuur(14), Vitesse(7), ADO(16), PEC(6), Feyenoord(4), NAC(10), DKV(5), Utrecht(15)=80

14.Cambuur
NAC(10), Roda(13), Groningen(8), Zwolle(6), PSV(2), Heracles(12), GoAhead(11), DKV(5), Twente(1)=68

15.Utrecht
Ajax(3), Feyenoord(4), GoAhead(11), Groningen(8), Twente(1), AZ(9), PEC(6), RKC(17), Roda(13)=72

16.ADO
PSV(2), GoAhead(11), NAC(10), Roda(13), Heracles(12), Vitesse(7), NEC(18), Feyenoord(4), DKV(5)=82

17. RKC
Twente(1), Vitesse(7), AZ(9), NEC(18), GoAhead(11), Utrecht(15), Groningen(8), Heracles(12), PSV(2)=83

18. NEC
Groningen (8), PSV(2), PEC(6), RKC(17), NAC(10), Feyenoord(4), ADO(16), Vitesse(7), GoAhead(11) =81

Dit komt neer op de volgende puntenaantallen gedeeld door 9 wedstrijden
10. NAC 97/9=10.8
11. GoAhead 102/9=11.3
12. Heracles 78/9=8.7
13. Roda 80/9=8.9
14. Cambuur 68/9=7.6
15. Utrecht 72/9=8
16. ADO 82/9=9.1
17. RKC 83/9=9.2
18. NEC 81/9=9

Als je bovenstaande lijst bekijkt zie je inderdaad dat cambuur veruit de moeilijkste tegenstanders heeft gehad gemiddeld dus op 7.6 in vergelijking met bijv. goahaed scheelt dat dus bijna 4 plekken. Maar ook de drie nummers laatst hebben toch al stuk makkelijkere tegenstanders gehad.

Dit uitgerekend te hebben stelt het mij redelijk gerust. WIj hebben dus al een erg moeilijk programma gehad. Als je kijkt naar deze 8 teams uit t rechterrijtje hebben we de 4 boven ons gehad en krijgen we de 4 onder ons nog. Dit bied natuurlijk genoeg mogelijkheden op punten. Laten we hopen dat we met de winterstop minimaal 18 punten hebben, dan heb ik er veel vertrouwen in dat alles goedkomt.

Yellow Army

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 06, 2013, 20:08:12
aar aanleiding van de verhalen dat wij moeilijke tegenstanders zouden hebben gehad tov van de andere degradatiekandidaten ben ik even aan het rekenen geslagen want is dat echt zo?
Wat heb ik gedaan...Alle teams in het rechterrijtje zijn in mijn ogen degradatiekandidaat en heb ik dus meegenomen. Van deze 9 teams heb ik gekeken tegen welke 9 clubs ze al hebben gespeeld en op welke positie die staan. Vervolgens deze getallen opgeteld en door 9 gedeeld waarna je dus een gemiddelde positie van jou tegenstander krijgt. Zie hieronder het resultaat.

10.NAC Breda
Cambuur(14), DKV(5), ADO(16), Feyenoord(4), Heracles(12), NEC(18), Roda(13), AZ(9), PEC(6)=97

11.Go Ahead
Utrecht(15), ADO(16), PSV(2), Groningen(8), RKC(17), AZ(9), Cambuur(14), Ajax(3), NEC(18)=102

12.Heracles
Vitesse(7), PEC(6), DKV(5), PSV(2), ADO(16), Cambuur(14), Twente(1), RKC(17),NAC(10)
=78

13.Roda
Ajax(3), Cambuur(14), Vitesse(7), ADO(16), PEC(6), Feyenoord(4), NAC(10), DKV(5), Utrecht(15)=80

14.Cambuur
NAC(10), Roda(13), Groningen(8), Zwolle(6), PSV(2), Heracles(12), GoAhead(11), DKV(5), Twente(1)=68

15.Utrecht
Ajax(3), Feyenoord(4), GoAhead(11), Groningen(8), Twente(1), AZ(9), PEC(6), RKC(17), Roda(13)=72

16.ADO
PSV(2), GoAhead(11), NAC(10), Roda(13), Heracles(12), Vitesse(7), NEC(18), Feyenoord(4), DKV(5)=82

17. RKC
Twente(1), Vitesse(7), AZ(9), NEC(18), GoAhead(11), Utrecht(15), Groningen(8), Heracles(12), PSV(2)=83

18. NEC
Groningen (8), PSV(2), PEC(6), RKC(17), NAC(10), Feyenoord(4), ADO(16), Vitesse(7), GoAhead(11) =81

Dit komt neer op de volgende puntenaantallen gedeeld door 9 wedstrijden
10. NAC 97/9=10.8
11. GoAhead 102/9=11.3
12. Heracles 78/9=8.7
13. Roda 80/9=8.9
14. Cambuur 68/9=7.6
15. Utrecht 72/9=8
16. ADO 82/9=9.1
17. RKC 83/9=9.2
18. NEC 81/9=9

Als je bovenstaande lijst bekijkt zie je inderdaad dat cambuur veruit de moeilijkste tegenstanders heeft gehad gemiddeld dus op 7.6 in vergelijking met bijv. goahaed scheelt dat dus bijna 4 plekken. Maar ook de drie nummers laatst hebben toch al stuk makkelijkere tegenstanders gehad.

Dit uitgerekend te hebben stelt het mij redelijk gerust. WIj hebben dus al een erg moeilijk programma gehad. Als je kijkt naar deze 8 teams uit t rechterrijtje hebben we de 4 boven ons gehad en krijgen we de 4 onder ons nog. Dit bied natuurlijk genoeg mogelijkheden op punten. Laten we hopen dat we met de winterstop minimaal 18 punten hebben, dan heb ik er veel vertrouwen in dat alles goedkomt.

Nu uit- en thuiswedstrijden nog ff meewegen...
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op oktober 06, 2013, 20:49:12
Nu uit- en thuiswedstrijden nog ff meewegen...

En de positie, op het moment dat er tegen gespeeld werd: toen wij tegen Olle speelden stonden ze nr 1. :y :y
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 06, 2013, 20:08:12
aar aanleiding van de verhalen dat wij moeilijke tegenstanders zouden hebben gehad tov van de andere degradatiekandidaten ben ik even aan het rekenen geslagen want is dat echt zo?
Wat heb ik gedaan...Alle teams in het rechterrijtje zijn in mijn ogen degradatiekandidaat en heb ik dus meegenomen. Van deze 9 teams heb ik gekeken tegen welke 9 clubs ze al hebben gespeeld en op welke positie die staan. Vervolgens deze getallen opgeteld en door 9 gedeeld waarna je dus een gemiddelde positie van jou tegenstander krijgt. Zie hieronder het resultaat.

10.NAC Breda
Cambuur(14), DKV(5), ADO(16), Feyenoord(4), Heracles(12), NEC(18), Roda(13), AZ(9), PEC(6)=97

11.Go Ahead
Utrecht(15), ADO(16), PSV(2), Groningen(8), RKC(17), AZ(9), Cambuur(14), Ajax(3), NEC(18)=102

12.Heracles
Vitesse(7), PEC(6), DKV(5), PSV(2), ADO(16), Cambuur(14), Twente(1), RKC(17),NAC(10)
=78

13.Roda
Ajax(3), Cambuur(14), Vitesse(7), ADO(16), PEC(6), Feyenoord(4), NAC(10), DKV(5), Utrecht(15)=80

14.Cambuur
NAC(10), Roda(13), Groningen(8), Zwolle(6), PSV(2), Heracles(12), GoAhead(11), DKV(5), Twente(1)=68

15.Utrecht
Ajax(3), Feyenoord(4), GoAhead(11), Groningen(8), Twente(1), AZ(9), PEC(6), RKC(17), Roda(13)=72

16.ADO
PSV(2), GoAhead(11), NAC(10), Roda(13), Heracles(12), Vitesse(7), NEC(18), Feyenoord(4), DKV(5)=82

17. RKC
Twente(1), Vitesse(7), AZ(9), NEC(18), GoAhead(11), Utrecht(15), Groningen(8), Heracles(12), PSV(2)=83

18. NEC
Groningen (8), PSV(2), PEC(6), RKC(17), NAC(10), Feyenoord(4), ADO(16), Vitesse(7), GoAhead(11) =81

Dit komt neer op de volgende puntenaantallen gedeeld door 9 wedstrijden
10. NAC 97/9=10.8
11. GoAhead 102/9=11.3
12. Heracles 78/9=8.7
13. Roda 80/9=8.9
14. Cambuur 68/9=7.6
15. Utrecht 72/9=8
16. ADO 82/9=9.1
17. RKC 83/9=9.2
18. NEC 81/9=9

Als je bovenstaande lijst bekijkt zie je inderdaad dat cambuur veruit de moeilijkste tegenstanders heeft gehad gemiddeld dus op 7.6 in vergelijking met bijv. goahaed scheelt dat dus bijna 4 plekken. Maar ook de drie nummers laatst hebben toch al stuk makkelijkere tegenstanders gehad.

Dit uitgerekend te hebben stelt het mij redelijk gerust. WIj hebben dus al een erg moeilijk programma gehad. Als je kijkt naar deze 8 teams uit t rechterrijtje hebben we de 4 boven ons gehad en krijgen we de 4 onder ons nog. Dit bied natuurlijk genoeg mogelijkheden op punten. Laten we hopen dat we met de winterstop minimaal 18 punten hebben, dan heb ik er veel vertrouwen in dat alles goedkomt.

Haha, fantastisch! Had je tijd over? Duidelijk verhaal, laatste maanden van het jaar zijn heel erg belangrijk voor ons! Hoop dat iedereen dan fit is!

CambuurAmersfoort

Natuurlijk neem ik niet alle factoren mee. Dan kan ik er wel een studie aan wijden, maar t geeft wel een indocatie aan dat wij relatief sterke tegenstranders hebben getroffen.

En ja ik moet toch iets doen op de zondagmiddag he:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

(ADO heeft nog geen 9 wedstrijden gespeeld, dus komt in deze stand nog iets hoger uit)

Mooi werk  _O_, geeft het gevoel dat we het goed doen juist aan. En ook dat Nak en de Egels eigelijk nog wat te hoog staan!
Henk, held, bedankt

Lwdscc

Citaat van: wiekie1969 op oktober 06, 2013, 08:50:01
Interview Higler, wat een sukkel juh die vent met sien brasem hasses :O


http://nos.nl/video/559191-arbiter-higler-blijft-bij-beslissingen.html

''De aanklager betaald voetbal heeft de rode kaart van Frank Demouge geseponeerd ''

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 06, 2013, 20:52:46
En de positie, op het moment dat er tegen gespeeld werd: toen wij tegen Olle speelden stonden ze nr 1. :y :y

Tegen groningen en twente ook die stonden toen ook 1e, en psv stond toen 2e xD



Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op oktober 07, 2013, 21:03:04
Tegen groningen en twente ook die stonden toen ook 1e, en psv stond toen 2e xD

En Nak was ook nog ongeslagen en zonder puntverlies 8P
Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

Kortom, Cambuur heeft alleen maar koplopers gehad (op Heracles na dan)
daarom zijn de resultaten uitstekend, ondanks dat Cambuur af dreigt te glijden naar onderen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 07, 2013, 21:16:44
En Nak was ook nog ongeslagen en zonder puntverlies 8P

Klopt! :P Nee maar Twente is denk ik wel een kampioens kandidaat. En het is best apart dat wij al 3x tegen de ploeg heeft gespeeld die eerste staat.


Wij krijgen gewoon nog een aantal lastige wedstrijden, waarin je van uit moet gaan dat je niets pakt. Maar, tegen ploegen als Nek, rkc, utrecht en ado moeten we gewoon punten pakken. 2 daarvan zijn thuis 2 uit. (voor de winterstop althans) Dus dat is opzich een goede balans. Als je dan ook nog puntjes kan afsnoepen van andere tegen standers gaat het helemaal goedkomen.