Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 03, 2013, 22:07:40
Ik las net op een Feyenoordsite dat de Feyenoord aanhang uitsluitend gebruik kunnen maken van de buscombi om de wedstrijd Cambuur - Feyenoord te bezoeken :(

Ook voor de wedstrijd tegen de andere nieuwkomer in de Eredivisie, SC Cambuur, zullen Feyenoord-supporters op zondag 3 november in de bus moeten stappen. De Gemeente Leeuwarden heeft zelfs besloten dat bezoekende supporters bij SC Cambuur uitsluitend met verplicht busvervoer welkom zijn.
Feyenoord is het oneens met deze handelswijze, maar vanwege de feit dat het hier de eerste keer na lange tijd is dat Feyenoord bij SC Cambuur op bezoek gaat, is besloten hiertegen verder geen bezwaar te maken. Er gaat nog wel gezocht worden naar een geschikte locatie om in de nabijheid van Leeuwarden te kunnen opstappen.


Bron: Supportersvereniging Feyenoord Rotterdam

En dat vind je vreemd :? Het is voor de politie een groot drama om steeds de uitsupporters hier veilig te krijgen en weer weg te krijgen, misschien met een nieuw stadion, tot dan zal iedereen hier met een buscombi komen denk ik.

Lore

Citaat van: marrumer op oktober 03, 2013, 22:22:50
hopelijk geen kakkerlakken in de thuisvakken...

Vast wel! Heb ik eigenlijk ook weinig moeite mee, zolang ze zich maar gedragen!

TM

Feyenoord thuis is één van de wedstrijden waar het op de tribune nog wel eens uit de hand kan gaan lopen.

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op oktober 03, 2013, 22:07:40
Ik las net op een Feyenoordsite dat de Feyenoord aanhang uitsluitend gebruik kunnen maken van de buscombi om de wedstrijd Cambuur - Feyenoord te bezoeken :(

Ook voor de wedstrijd tegen de andere nieuwkomer in de Eredivisie, SC Cambuur, zullen Feyenoord-supporters op zondag 3 november in de bus moeten stappen. De Gemeente Leeuwarden heeft zelfs besloten dat bezoekende supporters bij SC Cambuur uitsluitend met verplicht busvervoer welkom zijn.
Feyenoord is het oneens met deze handelswijze, maar vanwege de feit dat het hier de eerste keer na lange tijd is dat Feyenoord bij SC Cambuur op bezoek gaat, is besloten hiertegen verder geen bezwaar te maken. Er gaat nog wel gezocht worden naar een geschikte locatie om in de nabijheid van Leeuwarden te kunnen opstappen.


Bron: Supportersvereniging Feyenoord Rotterdam
Het is jammer dat bij de meeste clubs het besef er niet is dat er gewoon geen ruimte is om de auto's "veilig" te parkeren. Wat mij betreft maken ze voor nagenoeg iedere club er een auto/bus combi van zodat ze tot een afstandje van Leeuwarden mooi met eigen auto kunnen komen.

Wij hebben de schijt aan buscombi's dus ben ik ook van mening dat je het ook voor andere clubs redelijk begaanbaar moet houden.

Lwdscc

Citaat van: Unknown op oktober 02, 2013, 17:32:20
Verdomme. Heeft ado nog gewonnen ook. Niet goed voor ons

ADO- DKV afgelast om slecht veld. Hopelijk wordt ADO- Vitesse over gespeeld....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lwdscc op oktober 04, 2013, 14:06:21
ADO- DKV afgelast om slecht veld. Hopelijk wordt ADO- Vitesse over gespeeld....

0 % kans, want dan moet iemand bij de KNVB een fout toegeven. :zucht :zucht
Henk, held, bedankt

de Schoot

Citaat van: Lwdscc op oktober 04, 2013, 14:06:21
ADO- DKV afgelast om slecht veld. Hopelijk wordt ADO- Vitesse over gespeeld....
Gelukkig maar........na onze winst vanavond had huhu morgen 1e kunnen staan.

pvanbuijtene

Eagles 3-0 voor op nec... nec stelt echt niks voor en de aanval van eagles is prima!!

Bernardo

GAE al 3-0 voor tegen NEC

Destroyer

Wij moeten daar tegen nog maar even de drie punten pakken. Als we weer zoveel kansen creëren maar niet scoren schiet het nog niet op
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene


pvanbuijtene

3-3 en weer 4-3 ... afgelope

Dokkumer

Nijmegen waar ben je :devil

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

egles-nec 4-3 na een 3-0 ruststand. roda-olle 0-0 en 2 rode kaarten voor roda en alweer de 2e voor die dwaad Demouge :R