Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Betaald voetbal levert zo?n 2 miljard op aan het BNP. Veel banen, veel belastinggeld.
Dus levert meer op dan het kost. Maar staat vast dat dit heel slecht is.
Vooral sneu ook voor alle clubs en hun supporters waar het steeds beter ging (zeker vergeleken jaren ?90).

Inferno-058

Zo de KNVB maakt er weer een zooitje van hoor door de klassieker woensdag te hervatten. Terecht dat Feyenoord en Volendam dit niet pikken.

weestwel

Staan anders best prijzige boetes op het gooien van een bekertje pi(l)s.

okkele


vreselijk voor vaessen .
ik ben bevooroordeeld want ik heb een vreselijke hekel aan brobbey.
maar wat doet hij nou met zn rechtervoet? ( op 4:30)

hopelijk geen permanente schade.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Netten kunnen weer weg, er wordt niet meer gestaakt.
Wat bij Utrecht-ajax mag mag toch overal nu :(

Eewal

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2023, 13:29:31
Netten kunnen weer weg, er wordt niet meer gestaakt.
Wat bij Utrecht-ajax mag mag toch overal nu :(
wat bedoel je?

Destroyer

Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 14:27:27
wat bedoel je?

Doorspelen na glazen bier op het veld zonder te staken, maar ja het is Ajax he  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Destroyer op oktober 22, 2023, 14:43:03
Doorspelen na glazen bier op het veld zonder te staken, maar ja het is Ajax he  :O
er is tot 2 keer toe gestaakt

zeewolde

Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 14:52:08
er is tot 2 keer toe gestaakt
niet bij de eerste beker bier.

Bovendien bij de 2e keer bleven spelers op het veld.

Duidelijk meten met 2 maten. Daar kan echt geen enkele discussie over zijn.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2023, 15:28:53
niet bij de eerste beker bier.

Bovendien bij de 2e keer bleven spelers op het veld.

Duidelijk meten met 2 maten. Daar kan echt geen enkele discussie over zijn.

KNVB :0=

zeewolde

Citaat van: Eewal op oktober 22, 2023, 14:52:08
er is tot 2 keer toe gestaakt
en minimaal2 x niks gedaan. Toen ik het schreef was bij de 1-0, geen enkele reactie. Later werd het nog een keer omgeroepen waarbij ook niet gestaakt werd

Eewal

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2023, 19:34:57
en minimaal2 x niks gedaan. Toen ik het schreef was bij de 1-0, geen enkele reactie. Later werd het nog een keer omgeroepen waarbij ook niet gestaakt werd
heftig zeg

zeewolde

Citaat van: Eewal op oktober 23, 2023, 14:10:16
heftig zeg
[/quoteoch och bijdehand gaan doen met oneliners...

Noordcambuur

Volendam is ook lekker bezig  :_schate en dan heb je het nog niet eens over Vitesse.
Deze 2 clubs krijgen het nog heel zwaar in de ED.

nee,wel?

vitesse daar hangt toch al jaren soort van sluier over heen met dubieuze investeringsmaatschappijen wel/niet falliet wel/niet in gelredome  wel/niet overname....denk niet dat we daar jaloers op hoeven te zijn

in volendam gooien ze iedereen onder de bus zo als ze dat daar zeggen maar ze zoeken het maar mooi uit daar