Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

John de Wolf, kom er maar in.  :_schater  :0=

Vlampiep

De swatte jaskes hewwe ut weer foor mekaar. Su fekloate ut hele voetbal. Ken dur niet un soart afskietfegunning foor afgeven wudde  ?

Mike SCC

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2023, 16:15:49
De swatte jaskes hewwe ut weer foor mekaar. Su fekloate ut hele voetbal. Ken dur niet un soart afskietfegunning foor afgeven wudde  ?

Suu 'n hoap skele.

Vlampiep

Citaat van: Mike SCC op september 24, 2023, 16:17:28
Suu 'n hoap skele.
Maar ut sil wel weer feboaden wudde, want elk skot het un stikstof uutstoat.

Bernardo

Tja de KNVB geeft de 'supporters' de macht. En de rest is de dupe.

Bankzitter

Zo is het, de boefjes hebben hun doel bereikt, wedstrjid gestaakt en nu het bestuur terroriseren.

De normale supporter (en ook de neutrale kijker bij ESPN) gaat afhaken.

Het zal allemaal best goedbedoeld zijn maar harde kern was erop uit om het duel gestaakt te krijgen en dat was zo wel heel eenvoudig.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Poetser op september 24, 2023, 15:54:06
Wat geniet ik van de Ajax vernedering.

Arrogante kutclub. Heerlijk!

:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 24, 2023, 18:06:39
Er is in het verleden zo in de jaren '40 een tijd geweest waarin deze mensen niet hadden misstaan.
klopt helemaal Vlampiep  :thumbsup

Noordcambuur

Waarom wordt bij de wedstrijd van rkc tegen Twente wel stilgelegd en naar de kleedkamers gestuurd  en bij Ajax tegen Feijenoord niet bij het gooien van bekers op het veld.

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2023, 19:26:46
Waarom wordt bij de wedstrijd van rkc tegen Twente wel stilgelegd en naar de kleedkamers gestuurd  en bij Ajax tegen Feijenoord niet bij het gooien van bekers op het veld.

Omdat bij Ajax 'meteen' de dader gepakt werd en er uitgeflikkerd

NRG

Het wordt gewoon tijd dat er keihard wordt opgetreden tegen de criminele minderheid die het voor iedereen verpest. Bij veel clubs, ook bij Cambuur, lopen eencelligen rond die het voor de normale voetbalsupporters verpesten. Het wordt tijd voor harde maatregelen want het ettert maar door op deze manier.

Vlampiep

Citaat van: NRG op september 24, 2023, 19:37:40
Het wordt gewoon tijd dat er keihard wordt opgetreden tegen de criminele minderheid die het voor iedereen verpest. Bij veel clubs, ook bij Cambuur, lopen eencelligen rond die het voor de normale voetbalsupporters verpesten. Het wordt tijd voor harde maatregelen want het ettert maar door op deze manier.
Als deze volslagen idiote uitwassen blijven aanhouden zou het zoals Van Basten aangeeft kunnen leiden naar het einde van het betaalde voetbal in Nederland.

Eewal

Citaat van: Vlampiep op september 25, 2023, 08:28:05
Als deze volslagen idiote uitwassen blijven aanhouden zou het zoals Van Basten aangeeft kunnen leiden naar het einde van het betaalde voetbal in Nederland.
haha, zie je het al voor je? Laten we het even relativeren. De meeste stakingen zijn om wat plastic bekers op het veld he, geen massamoorden op de tribunes..

Vlampiep

Citaat van: Eewal op september 25, 2023, 10:11:01
haha, zie je het al voor je? Laten we het even relativeren. De meeste stakingen zijn om wat plastic bekers op het veld he, geen massamoorden op de tribunes..
Ik doel niet op de paar bierbekers op het veld en die drie fakkels, maar op de reactie van  die volslagen hersenlozen die hun stadion proberen te slopen, politie aanvalt enz. Dit vraagt wekelijks zoveel van de handhavers dat dit als het blijft aanhouden dat Burgemeesfer het voetbal gewoon gaan verbieden.
Dus oogklepjes even af.

Mike SCC

Door dat groepje van pak hem beet 10-20 hersenlozen bij onze club zijn wij het hele seizoen weer veroordeeld tot kansloze buscombi's. Het maakt het voetbal en de beleving eromheen wel degelijk kapot.

En zo gaat dat inmiddels bij elke club, ook al ben je 1.5 jaar geleden nog landskampioen geweest.