Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Laat maar heb het al gezien  :_schater

Dokkumer

En ook weer gedonder bij Fortuna...
De echte, dat lees je :devil

Holwerd voor Cambuur

En alweer mis. Verbieden dat uitpubliek!
Ow,wacht.... :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

weestwel

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2023, 22:13:52
En ook weer gedonder bij Fortuna...

Liever wat gedonder en volgend jaar weer eredivisie spelen dan geen gedonder en wel degraderen.

papier

Citaat van: weestwel op april 05, 2023, 22:11:00
Liever wat gedonder en volgend jaar weer eredivisie spelen dan geen gedonder en wel degraderen.

Nou gedonder hebben we gehad dus jij blij.

Holwerd voor Cambuur

Volgend jaar gaan we weer, Groningen op en neer....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 07, 2023, 22:07:41
Volgend jaar gaan we weer, Groningen op en neer....

Is daar wel genoeg politie voor?

EdsjeSCC

Blijft balen dat Seuntjens in de winterstop niet gekomen is. Hij en Margaritha (ipv een niet fitte Mahi) hadden een mooie impuls kunnen geven.

Als als als

Treb

Je staat laatste.. als je niet wint is het definitief.. maar we moeten vooral genieten.

:_schater


Vlampiep

Citaat van: Treb op mei 06, 2023, 08:43:05
Je staat laatste.. als je niet wint is het definitief.. maar we moeten vooral genieten.
:_schater
Nou ik ben blij dat ik een paar duizend kilometer van Leeuwarden ben, want die afstand heb ik ook tot Ultee en Foeke. En genieten doe ik wel van een koel drankje of kouwe klets. :proost

drg

Zouden ze het er in Groningen moeilijk mee hebben?

Allejezus zeg, en dan praat men altijd alsof Cambuur een probleemclub is..

hobbes

Citaat van: drg op mei 14, 2023, 16:06:26
Zouden ze het er in Groningen moeilijk mee hebben?

Allejezus zeg, en dan praat men altijd alsof Cambuur een probleemclub is..

En wat schieten ze ermee op? Kost je club alleen maar geld

Noordcambuur

Groningen laatste ge?indigd met een begroting van 28 miljoen  :_schater

NRG

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2023, 18:34:25
Groningen laatste ge?indigd met een begroting van 28 miljoen  :_schater

Ze zullen volgend seizoen flink inleveren op de begroting, maar zullen nog genoeg overhouden om na 1 seizoen direct weer terug te keren.

justremco

Citaat van: NRG op mei 29, 2023, 09:34:06
Ze zullen volgend seizoen flink inleveren op de begroting, maar zullen nog genoeg overhouden om na 1 seizoen direct weer terug te keren.

Dat zou je wel verwachten, maar wie had er verwacht dat ze dit seizoen 18e zouden eindigen met de 7e begroting?