Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Dokkumer op maart 19, 2023, 13:40:28
Blij dat de Tammo's verliezen  :devil

Zij zelf niet, tijdelijk gestaakt.

okkele

tokkie-clubje zwartjasjes die het weer verziekt.
misschien eens tijd dat de clubs hun eigen (echte) supporters dit laten afhandelen.
in dit geval zijn het stumpers die IN het stadion zijn ,bij ons waren het vooral sneue figuren die na de wedstrijd steentjes willen gooien.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op maart 19, 2023, 14:02:11
Zij zelf niet, tijdelijk gestaakt.
Ik zag het. Alle positiviteit van de schitterende sfeeractie teniet gedaan.
De echte, dat lees je :devil

NRG

Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:08:01
tokkie-clubje zwartjasjes die het weer verziekt.
misschien eens tijd dat de clubs hun eigen (echte) supporters dit laten afhandelen.
in dit geval zijn het stumpers die IN het stadion zijn ,bij ons waren het vooral sneue figuren die na de wedstrijd steentjes willen gooien.

Buiten het stadion blijft lastig. Maar de zwakzinnigen die zich binnen een stadion zo misdragen moet je toch kunnen opsporen en levenslang uit elk Nederlands voetbalstadion verbannen. Bovendien laten opdraaien voor de schade. Het probleem nu is dat ze er steeds veel te makkelijk mee wegkomen.

zeewolde

Citaat van: okkele op maart 19, 2023, 14:08:01
tokkie-clubje zwartjasjes die het weer verziekt.
misschien eens tijd dat de clubs hun eigen (echte) supporters dit laten afhandelen.
in dit geval zijn het stumpers die IN het stadion zijn ,bij ons waren het vooral sneue figuren die na de wedstrijd steentjes willen gooien.

Was er 1 die Willems een klap op zijn hoofd wou geven. Was niet zijn slimste actie vandaag denk ik :_schater

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 14:18:35
Was er 1 die Willems een klap op zijn hoofd wou geven. Was niet zijn slimste actie vandaag denk ik :_schater
Gasten staan prachtig op beeld. Wanneer justitie en KNVB nu niet de voetbalwet gaan toepassen en dadergericht straffen, dan kun je de hele zooi wel opdoeken.

Las dat Hugo Borst dit gebruikte in zijn betoog om helemaal geen uitsupporters meer toe te laten. Die snapt er ook geen kut van.
De echte, dat lees je :devil

okkele

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2023, 14:18:35
Was er 1 die Willems een klap op zijn hoofd wou geven. Was niet zijn slimste actie vandaag denk ik :_schater

vol in beeld.
ook niet de helderste kon je zien.
gudde was heel duidelijk in zijn teksten, word zwaar aangepakt en terecht !
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens

Vitesse staat op omvallen: KNVB dreigt met intrekken proflicentie
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1072426/alarmbellen-gaan-af-bij-vitesse-club-dreigt-nu-echt-op-te-houden-met-bestaan.html

Straks maar 1 rechtstreekse degradant i.p.v. 2?  8P :_schater


Bankzitter

Neuh.... gewoon de laatste club die had moeten promoveren alsnog in de eredivisie uitlaten komen.
(Dat zijn wij dus :) )

zeewolde

Citaat van: Stiens op maart 27, 2023, 16:31:37
Vitesse staat op omvallen: KNVB dreigt met intrekken proflicentie
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1072426/alarmbellen-gaan-af-bij-vitesse-club-dreigt-nu-echt-op-te-houden-met-bestaan.html

Straks maar 1 rechtstreekse degradant i.p.v. 2?  8P :_schater
loopt zoals altijd met een sisser af

Bankzitter

#7075
Meestal wel, maar verlopig geen eigenaar, geen stadion en geen sluitende begroting. D?r moet nog wel wat gebeuren daar en ze hebben ook geen algemeen directeur meer en de directeur RVC is ook al opgestapt.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 27, 2023, 17:26:27
loopt zoals altijd met een sisser af
klopt ik vergeet Twente nooit meer,maar knvb hielp Twente  :_schater

fred

En weer zijn de boefjes uit Heerenveen bezig. Ditmaal in Alkmaar.
Wordt tijd dat hun ook een keer keihard aangepakt worden.

Bankzitter

Tja, blijft raar dat de politie Noord Nederland geen uitsupporters meer wilde begeleiden maar dat alleen voor Cambuur en Groningen gold.
Gelijke monniken, gelijke kappen... ze hebben alle drie dezelfde problemen met uitsupporters. Ligt niet aan de clubs maar is een maatschappelijk probleem.

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 01, 2023, 16:48:50
En weer zijn de boefjes uit Heerenveen bezig. Ditmaal in Alkmaar.
Wordt tijd dat hun ook een keer keihard aangepakt worden.
ok? ik heb nog niks gezien of gehoord waar heb je dat gelezen dan.