Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Wordt nog spannender allemaal
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Ongekend zwakke pot. Pijn aan mien ogen.

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op maart 11, 2023, 18:37:37
Emmen gewonnen van Excelsior met 2-0 .
Excelsior krijgt het ook heel zwaar in de ED.

Die moet je volgende week de mentale genadeklap uitdelen

Treb

Dus Groningen heeft uitsupporters mee terwijl wij niet mogen omdat Groningen supporters politie hebben bedreigd.

Snapt u het nog?

zeewolde

Citaat van: Treb op maart 11, 2023, 20:29:33
Dus Groningen heeft uitsupporters mee terwijl wij niet mogen omdat Groningen supporters politie hebben bedreigd.

Snapt u het nog?
ofwel Alkmaar heeft een normale burgemeester in tegenstelling tot de schijterds in Leeuwarden en Eindhoven

Mike SCC

Echt niet te bevatten dit inderdaad  8P

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op maart 11, 2023, 22:37:15
ofwel Alkmaar heeft een normale burgemeester in tegenstelling tot de schijterds in Leeuwarden en Eindhoven
2 april staat de thuiswedstrijd tegen Excelsior op het programma ben ik heel benieuwd als bij deze wedstrijd ook supporters van Excelsior welkom zijn.

papier

Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2023, 08:40:50
2 april staat de thuiswedstrijd tegen Excelsior op het programma ben ik heel benieuwd als bij deze wedstrijd ook supporters van Excelsior welkom zijn.

Je bedoelt 8 april? En ja waarom niet?

Noordcambuur

Citaat van: papier op maart 12, 2023, 09:10:37
Je bedoelt 8 april? En ja waarom niet?
jaaa klopt 8 april ;)
Waarom Cambuur Leeuwarden supporters niet toelaten en Excelsior supporters wel.

papier

Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2023, 09:24:19
jaaa klopt 8 april ;)
Waarom Cambuur Leeuwarden supporters niet toelaten en Excelsior supporters wel.

Omdat wij wel slecht in de media zijn gekomen en Excelsior niet.

Nog los van of het klopt wat in de media staat. Beeldvorming is alles, als je maar een keer slecht terecht komt in de media dan wordt dat te pas en onpas aangegrepen om slechte besluiten goed te praten. Het weren van supporters of het afkondigen van een buscombi. En als er vervolgens niets gebeurd haalt men hun 'gelijk' en wordt de keer erop weer gebruikt om dezelfde rigide maatregelen te treffen.

Dokkumer

Rechter: eeuwig speelrecht Vitesse voor GelreDome ging in 2003 van tafel
Vitesse heeft onvoldoende hard kunnen maken dat de club beschikt over het eeuwige speelrecht voor GelreDome. Bij het reddingsplan voor club en stadion, in 2003, is dat van tafel gegaan, zegt de kortgedingrechter. Daarom zijn eind februari de eisen van de Arnhemse eredivisionist afgewezen.

Marco Bouman, Lex Lammers 13-03-23, 16:57
Laatste update: 17:05

Dat blijkt uit de motivering van het oordeel in het kort geding, die maandagmiddag bekend werd gemaakt. Vitesse wilde met de rechtszaak afdwingen ook na 30 september nog te kunnen voetballen in GelreDome. Op die datum loopt het huurcontract af dat de club in 2018 zelf be?indigde in de hoop op een lagere huur.

De echte, dat lees je :devil

AL

Volendam speelt zich gewoon veilig.
Bizar!

Bankzitter

Meestal is interne onrust funest voor de prestaties maar misschien was het hier wel extra motivatie.

Noordcambuur

Citaat van: AL op maart 17, 2023, 22:07:25
Volendam speelt zich gewoon veilig.
Bizar!
en terecht spelen gewoon goed.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ook interne problemen bij Emmen
Henk, held, bedankt