Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#6915
Citaat van: zeewolde op januari 06, 2023, 21:50:40
welke concurrent?
Emmen?

Ja, Emmen.
Uldrikis?  :_schater

Naastismis

Zal dan wel Locadia zijn,hadden ze in de zomerstop ook al belangstelling voor.

Specuveter

Het is Darfalou geworden.!

papier


hobbes

Citaat van: papier op januari 07, 2023, 12:06:22
:{

Tja, was nu niet bepaald indrukwekkend bij Zwolle

papier

Citaat van: hobbes op januari 07, 2023, 12:22:51
Tja, was nu niet bepaald indrukwekkend bij Zwolle

Nee klopt, dacht ff dat hij naar ons kwam. Vandaar de :{. Niet zo erg dat hij hier niet komt.

hobbes

Citaat van: papier op januari 07, 2023, 12:30:23
Nee klopt, dacht ff dat hij naar ons kwam. Vandaar de :{. Niet zo erg dat hij hier niet komt.

Dan snap ik hem. Dacht dat je juist teleurgesteld was dat hij naar Emmen ging.

Specuveter

Emmen 1-0 voor tegen PSV.
PSV met 10 man verder :zucht

papier

Toen we nog in de KKD zaten vond ik het wel geinig als david weer eens Goliath versloeg. Kan er nu niet zo van genieten.

Inferno-058

Zolang we zelf geen doelpunt maken maakt het niet veel uit wat anderen doen

Jandehulk

Indd.....janken allemaal om Emmen, zelf kenne we helemaal niks..Emmen speeld met passie, inzet en de spelers geven ballen naar de juiste kleur....dat missen wij allemaal.

AL

Ach hoe klote het ook is, maar hoe eerder uit ons verlossen hoe beter wellicht.
Bij verlies donderdag ben je gedegradeerd en dat al in januari.
Ongekend!

hobbes

Citaat van: Jandehulk op januari 24, 2023, 20:46:58
Indd.....janken allemaal om Emmen, zelf kenne we helemaal niks..Emmen speeld met passie, inzet en de spelers geven ballen naar de juiste kleur....dat missen wij allemaal.

Wij wonnen met 3-0 van PSV, met veel passie.

hobbes

Citaat van: AL op januari 24, 2023, 20:49:38
Ach hoe klote het ook is, maar hoe eerder uit ons verlossen hoe beter wellicht.
Bij verlies donderdag ben je gedegradeerd en dat al in januari.
Ongekend!

Morgen verliezen we niet ;)

AL

Citaat van: hobbes op januari 24, 2023, 20:50:48
Morgen verliezen we niet ;)

Zou een wonder zijn!
Ik hoop natuurijk oprecht dat we er op wat voor manier dan ook in blijven, maar natuurlijk weet ook iedereen dat het kansloos is.