Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Citaat van: Treb op november 06, 2022, 00:29:42
Beide niet echt gelukt.

De komende 2 wedstrijden zijn voor mijn gevoel overleven, en dan is er de winterstop. Het sentiment was heel anders geweest als Jacobs, Uldrikis en Boere hun kansen hadden afgemaakt...

J.v.G.

Volendam blijft laatste in de winterstop.

Destroyer

Bedankt Ajax voor je totale falen tegen Emmen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op november 12, 2022, 20:29:29
Bedankt Ajax voor je totale falen tegen Emmen

Emmen gewoon de betere mogelijkheden gehad, terecht gelijkspel. Knap gevoetbald. Blijft echter een poenerig clubje zolang die Lubbers er zit, ben geen voorstander van dat soort constructies in de voetballerij.

Destroyer

Citaat van: papier op november 12, 2022, 20:52:19
Emmen gewoon de betere mogelijkheden gehad, terecht gelijkspel. Knap gevoetbald. Blijft echter een poenerig clubje zolang die Lubbers er zit, ben geen voorstander van dat soort constructies in de voetballerij.

Totdat we zelf ineens veel poen hebben en hogerop komen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op november 12, 2022, 21:07:47
Totdat we zelf ineens veel poen hebben en hogerop komen

Nee hoor. Juist wij weten als geen ander hoe dat fout kan lopen, zoveel waren wij afhankelijk van Riedstra. Pas afgelopen seizoen zijn we uit de schulden gekomen. Dat nooit weer. Eigen broek ophouden is de basis, als het dan wat langer duurt. Soit. Clubs als Emmen, NEC, Vitesse, Fortuna moeten heel goed hun verstand erbij houden. En de supporers moeten heel goed beseffen dat zoiets tijdelijk is en je niet uit kan gaan van op hetzelfde niveau blijven acteren/vijver vissen.

Treb

Dus geen penal bij GAE..

Exact dezelfde situatie als Doke tegen Twente.


Noordcambuur

Citaat van: Treb op november 13, 2022, 21:19:14
Dus geen penal bij GAE..

Exact dezelfde situatie als Doke tegen Twente.
het verschil is de scheidsrechter en wij hadden een hele slechte scheidsrechter Kamphuis.


PePe

#6908
Een grote schande is het, deze wijze van fluiten.

Ook was het bewust onderuit schoppen van een kowet speler rood.

Huizen


Beul B

Henk V is zeker niet mijn favoriete man, maar misschien moeten we hem maar overnemen na de winter en Uldrikus richting Volendam sturen, met gesloten beurs. Veerman is toch wel een goaltjesdief.

Specuveter

Citaat van: Beul B op november 14, 2022, 11:45:48
Henk V is zeker niet mijn favoriete man, maar misschien moeten we hem maar overnemen na de winter en Uldrikus richting Volendam sturen, met gesloten beurs. Veerman is toch wel een goaltjesdief.
:_schater :_schater

Ollie

Weet iemand hier toevallig wanneer de precieze data en tijdstippen voor de 2e seizoenshelft bekend worden gemaakt? Voor zover ik weet is nu t/m 5 februari bekend.

PePe

#6913
ESPN: maandag presentatie spits. (Concurrent Emmen versterkt zich)
Uldrikis?

zeewolde

Citaat van: PePe op januari 06, 2023, 21:49:01
ESPN: maandag presentatie spits. (Concurrent versterkt zich)
welke concurrent?
Emmen?