Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Is al jaren zo....

Mike SCC

Citaat van: Noordcambuur op oktober 07, 2022, 22:17:25
Wel zwaar hoor maar dat rkc heeft momenteel wel veel mee?.

Ze krijgen veel complimenten, maar ik wil ze weleens zien als het ze wat minder meezit.

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 07, 2022, 22:17:25
Wel zwaar hoor maar dat rkc heeft momenteel wel veel mee?.
sinds ze geklaagd hebben over PSV krijgen ze alles mee lijkt het.
Wij waren te lief na RKC uit, klagen werkt toch..

Noordcambuur

Dat anti voetbal van dkv wordt niet beloond gelukkig wint psv :thumbsup

Noordcambuur

Die NAAIHUIS is me ook een scheidsrechter hoor niet normaal walg van deze man.
Dkv was maar aan het schoppen tegen psv.

PePe

3 punten ingelopen op DKV.  |:)

LWD vak 7

Fortuna pakt nu toch flink wat punten en Vitesse zakt diep het moeras in. Benieuwd naar volgende week.

LWD vak 7

Vitesse laatste. Ongelooflijk eigenlijk.

Huizen

Wanneer wij Emmen en Volendam dit jaar niet onder ons houden hebben wij echt niks in de Ere te zoeken. Wat een waardeloze (wel vermakelijke) pot vanavond. Muhren valt tot dusver ook zwaar tegen zeg

Huizen

Citaat van: Bussum op oktober 14, 2022, 22:35:21
Wanneer wij Emmen en Volendam dit jaar niet onder ons houden hebben wij echt niks in de Ere te zoeken. Wat een waardeloze (wel vermakelijke) pot vanavond. Muhren valt tot dusver ook zwaar tegen zeg

Gelukkig is dit nog steeds het geval. Hoe staan jullie erin? Te vroeg om ons zorgen te maken? NEC gaat echt belangrijk worden!!!  |:)

Mike SCC

NEC is wat mij betreft cruciaal richting de tweede seizoenshelft. Win je, dan haak je aan bij de middenmoot (vanaf RKC met 14 punten tot NEC met 11 punten). Verlies je, dan wordt het gat wel erg groot en wordt het vooral zaak om Emmen en Volendam onder je te houden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Emmen wint.... daar gaan we al
Henk, held, bedankt

Treb

Citaat van: Mike SCC op oktober 30, 2022, 18:59:12
NEC is wat mij betreft cruciaal richting de tweede seizoenshelft. Win je, dan haak je aan bij de middenmoot (vanaf RKC met 14 punten tot NEC met 11 punten). Verlies je, dan wordt het gat wel erg groot en wordt het vooral zaak om Emmen en Volendam onder je te houden.

Beide niet echt gelukt.

Destroyer

Nu Volendam nog en we zijn lantaarn drager. Maar positief bekeken. Het staat dicht bij elkaar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Net Ajax tegen psv gezien maar Makkelie liet veel toe zelf na de laatste fluitsignaal.