Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 14:34:19
Nu speelt mn andere grote favoriete club Feyenoord.

:0= KOMOP FEYENOORD !!!

Ze spelen goed.... :_schater

RotterdamLeeuwarden

#61
Citaat van: Bernardo op februari 17, 2013, 14:44:32
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 14:34:19
Nu speelt mn andere grote favoriete club Feyenoord.

:0= KOMOP FEYENOORD !!!

Ze spelen goed.... :_schater

Jazeker, FC Zwolle - Pelle 2-2 na een 2-0 achterstand   :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

 :0= KUTZOOI !

Mulder: Bedankt joh !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

zeewolde

Mooie uitslagen. DKV steeds dichter bij play offs!

Len Cantello

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 16:24:34
Mooie uitslagen. DKV steeds dichter bij play offs!
Idd.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 16:22:27
:0= KUTZOOI !

Mulder: Bedankt joh !

Sjezus, als je niet eens van Olle kunt winnen ...  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

haha feyenoord verliest van zwolle  :_schater

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 16:22:27
:0= KUTZOOI !

Mulder: Bedankt joh !

Ben zeer content met deze uitslag, nu komt Olle weer direct in de nek van dkv :D Volgende week die gloeilampjes maar aanpakken...

marrumer

pelle maakt wel erg veel doelpunten, gisteren ook alweer 3  :_schater

Cambo

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 22:20:38
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 16:22:27
:0= KUTZOOI !

Mulder: Bedankt joh !

Ben zeer content met deze uitslag, nu komt Olle weer direct in de nek van dkv :D Volgende week die gloeilampjes maar aanpakken...
Het zou wel heel erg mooi zijn als we de nacompetie tegen dkv zouden spelen en ze van het veld spelen. |:)
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

gewoon een fan

Citaat van: Cambo op februari 18, 2013, 11:25:47
Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 22:20:38
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 17, 2013, 16:22:27
:0= KUTZOOI !

Mulder: Bedankt joh !

Ben zeer content met deze uitslag, nu komt Olle weer direct in de nek van dkv :D Volgende week die gloeilampjes maar aanpakken...
Het zou wel heel erg mooi zijn als we de nacompetie tegen dkv zouden spelen en ze van het veld spelen. |:)

Dat zou inderdaad heel mooi zijn maar mochten ze ons van het veld spelen dan moeten wij dit nog jaren aanhoren dus ik heb liever dat zij gelijk degraderen en wij kampioen worden  :thumbsup

RotterdamLeeuwarden

#71
Yes Yes !!

Feyenoord wint met 2-1 van PSV na een 0-1 achterstand !
Doelpunt van Ruben Schaken (de 1-1)

De Kuip, een ONNEEMBARE Vesting  :y
23 duels al ongeslagen in competitieverband.

Rotterdam Rules !!!

Hier even een plaatje bij het Feyenoord-praatje:

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

nepomuk

Het was wederom niet fantastisch in het kille Arena-stadion. Wel veel kansen en veel pech voor Ajax. MAar wverder veel breiwerk en onnodig gepruts in de achterhoede. Eriksen maar gouw verkopen. Is een rem op het midddenveld. Verder ontbeert Ajax een echte spits, van het nivo Pelle.

Ik heb het wel vaker gezegd, voetbal in de eerste divisie is vaak leuker om te zien.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: nepomuk op februari 24, 2013, 17:57:16
Het was wederom niet fantastisch in het kille Arena-stadion. Wel veel kansen en veel pech voor Ajax. MAar wverder veel breiwerk en onnodig gepruts in de achterhoede. Eriksen maar gouw verkopen. Is een rem op het midddenveld. Verder ontbeert Ajax een echte spits, van het nivo Pelle.

Ik heb het wel vaker gezegd, voetbal in de eerste divisie is vaak leuker om te zien.

Eriksen verkopen ?
Die scoort anders toch wel regelmatig.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

jammer van ajax ( kopie van ajax-roda jc ) nu word psv kampioen....