Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

LWD vak 7

Die Lidberg is ook tenenkrommend slecht bij Eagles

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 27, 2022, 18:28:34
Go Ahead en Sparta niet best hoor?
klopt maar Sparta speelt wel veel beter dan vorig seizoen.
Maar Eagles heeft wel een jas uitgedaan hoor.

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op augustus 27, 2022, 18:33:57
Die Lidberg is ook tenenkrommend slecht bij Eagles
klopt is niet best.

Bernardo

Eagels heeft het slechtste elftal en de slechtste trainer. Die zullen er wel uit gaan.

Voorstopper

Lekker zo door gaan dat Vitesse dan is Letsch de tweede trainer die eruit vliegt....

CambuurAmersfoort

Als je vanavond zowel gae als vitesse ziet zijn dat toch wel teams die echt wel veel minder zijn dan wij.

Benieuwd of er bij 1 van beide nog iets bijkomt. Anders zie ik die 2 echt wel onder ons eindigen.

el haj

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2022, 18:40:28
klopt is niet best.

Opgepikt uit het derde(!) niveau van Zweden  8P :_schater

sunderland

Emmen haalt El messaoudi even op , dat was de beste speler van fc Groningen 2 jaar terug  :?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 30, 2022, 13:16:59
Emmen haalt El messaoudi even op , dat was de beste speler van fc Groningen 2 jaar terug  :?
De sponsoren die vroeger WKE van veel geld voorzagen, zijn waarschijnlijk nu ruimhartig naar de club Emmen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op augustus 30, 2022, 14:23:02
De sponsoren die vroeger WKE van veel geld voorzagen, zijn waarschijnlijk nu ruimhartig naar de club Emmen.
Hebben Lubbers als voorzitter die er veel geld in pompt.

Noordcambuur

Mooie uitslagen gisteravond Volendam en Excelsior dikke nederlagen.

Bankzitter

Volendam en Excelsior hebben ook weinig succes op de transfermarkt gehad de laatste dagen net als GAE. Die drie hebben echt een mindere selectie dan ons.Vitesse heeft nog wat spelers van 18-20 gehuurd, ook niet van onder de indruk.

hobbes

Werkweigeraars bij Ajax, hopelijk rommelt dat wat door naar Zaterdag.

Huizen

Inderdaad! En gewoon voor een punt of meer strijden. Die berichten met kaarten sparen, jong team erheen. Kom op zeg!! SCC  |:) |:) |:)

LWD vak 7

Dijks naar Vitesse. Die willen echt degraderen.