Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Vd belt weer scoord voor Zwolle
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Pec verrassend de puntjes gepakt tegen rkc.
De wedstrijd tegen rkc kan wel eens heel belangrijk gaan worden.

EdsjeSCC

Citaat van: EdsjeSCC op april 17, 2022, 16:39:14
Willem II bakt er al niks van en; vitesse thuis, psv uit, heracles thuis, cambuur uit, utrecht thuis

Zwolle;  ajax uit, utrecht thuis, sparta uit, psv thuis

Fortuna; f
Eagles thuis, feyenoord thuis, twente uit, vitesse thuis, nec uit

Sparta;
az thuis, groningen uit, pec thuis, heracles uit

Trek je eigen conclusies ;)

Willem II 10 punten
Zwolle 7 punten
Fortuna 7 punten
Sparta 8 punten

Geelblauwstiens

Ik zeg: Feijenoord kan psv nog voorbij

Specuveter

Ik denk dat we de play offs nog halen :_schater

Bankzitter

Linkerrijtje had ondanks de vormdip gewoon gekunt. Ik mis echt het besef in de groep dat ze zichzelf enorm te kort doen. Ze zouden doodziek moeten zijn van hoe het na de winter gaat maar dat zie niet bij de TS of de selectie. Wekelijks op domme momenten goals tegen en nooit eens punten stelen in de slotfase. Er zat meer in bij veel wedstrijden maar dat moet je wel afdwingen met een over-mijn-lijk mentaliteit.

Collingwood

Dat ik nu toch licht nerveus naar Willem II-Vitesse zit te kijken is inderdaad eigenlijk niet best na zo'n eerste seizoenshelft.
Kalmte alleen kan u redden.

Ollie

Citaat van: EdsjeSCC op april 24, 2022, 09:49:12
Willem II 10 punten
Zwolle 7 punten
Fortuna 7 punten
Sparta 8 punten
Dan komen ze allemaal op 33. Dus: we hebben nog 1 punt nodig

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op april 24, 2022, 12:18:30
Dat ik nu toch licht nerveus naar Willem II-Vitesse zit te kijken is inderdaad eigenlijk niet best na zo'n eerste seizoenshelft.

Al die clubs weten dat ze voor hun laatste kans vechten en weten waar het om draait, alleen bij ons niet... Ik vrees met grote vreze.

Als RKC en WII hier komen met het mes tussen de tanden en wij gaan de bal lekker rondspelen, kan het nog wel eens helemaal mis gaan.

Zondag winnen lijkt me het beste
Henk, held, bedankt

LWD vak 7

En dan staat Willem 2 ook nog binnen 5 minuten voor.

Bernardo

Die 2 wedstrijden tegen RKC en Willem II worden wel echt cruciaal voor ons.

AL

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 12:35:38
Die 2 wedstrijden tegen RKC en Willem II worden wel echt cruciaal voor ons.

Als we daar geen punten halen, is de kans nog redelijk groot dat je degradeert.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 24, 2022, 12:35:38
Die 2 wedstrijden tegen RKC en Willem II worden wel echt cruciaal voor ons.
daar pakken we geen punten tegen geloof de concurrentie pakken allemaal punten die onder ons staan.
Nog 4 wedstrijden.  0 punten en dan maar hopen de onderste ploegen niet teveel punten pakt.

Unknown

Nu Willem 2 heeft gewonnen zijn wij zeker de slechtste van 2022..

Nahja, dat verliezen houdt een keer op. We blijven niet verliezen hoop ik.. volgende week maar dacht ik zo

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op april 24, 2022, 13:52:53
daar pakken we geen punten tegen geloof de concurrentie pakken allemaal punten die onder ons staan.
Nog 4 wedstrijden.  0 punten en dan maar hopen de onderste ploegen niet teveel punten pakt.

De instelling moet zijn dat er nog 12 punten te winnen zijn en je maximaal op 45 punten kan eindigen... .
Ze halen nu niet alles uit zichzelf en uit de selectie. Doen ze dat wel dan halen ze nog zo 5 punten en een mooie eindklassering.