Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: AL op april 15, 2022, 15:32:24
En 2 die (veel) meer te besteden hebben.
Ik hoop eigenlijk dat Volendam het niet redt en dat Eindhoven promoveert.

Nu heeft ook iedereen meer te besteden..

Ik hoopte en hoop op Volendam en Emmen, leuke ploegen, vrij noordelijk, leuke awaydays. Met het nieuwe stadion moeten we gaan doorgroeien naar een stabiele eredivisionist vind ik met zo'n stad en achterban

Zuid1991

Citaat van: EdsjeSCC op april 15, 2022, 21:31:41
Nu heeft ook iedereen meer te besteden..

Ik hoopte en hoop op Volendam en Emmen, leuke ploegen, vrij noordelijk, leuke awaydays. Met het nieuwe stadion moeten we gaan doorgroeien naar een stabiele eredivisionist vind ik met zo'n stad en achterban
Eens! |:)

Huizen

Hoe snel gaat de tijd. Die promotie beelden van Emmen, ons feestje lijkt echt kort geleden haha

Gefeliciteerd Emmen! Nu Muhren en co er nog bij

Noordcambuur

Fortuna staat nu 1-0 voor.

AL

7 en 8 punten voor op plek 16 met nog 5 wedstrijden te gaan als het zo blijft. We zullen dan echt nog punt(en) moeten pakken waarschijnlijk.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op april 16, 2022, 19:35:43
7 en 8 punten voor op plek 16 met nog 5 wedstrijden te gaan als het zo blijft. We zullen dan echt nog punt(en) moeten pakken waarschijnlijk.
8 punten toch? Als Sparta verlies staan ze op 22, dan winnen ze die wedstrijd tegen Vitesse en komen ze op 25. Willem 2 en PEC staan beide op 23. Programma van die onderste drie is ook niet eenvoudig, ik denk nog steeds dat we aan een punt genoeg hebben en misschien nu al genoeg hebben.

hobbes

Citaat van: AL op april 16, 2022, 19:35:43
7 en 8 punten voor op plek 16 met nog 5 wedstrijden te gaan als het zo blijft. We zullen dan echt nog punt(en) moeten pakken waarschijnlijk.

RKC en Willem II thuis winnen, sta je op 40 punten

Destroyer

Citaat van: Bussum op april 15, 2022, 22:13:31
Hoe snel gaat de tijd. Die promotie beelden van Emmen, ons feestje lijkt echt kort geleden haha

Gefeliciteerd Emmen! Nu Muhren en co er nog bij

Die hadden tenminste een feestje
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: hobbes op april 16, 2022, 19:44:54
RKC en Willem II thuis winnen, sta je op 40 punten

Ja zelf eentje pakken en het is definitief klaar
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Destroyer op april 16, 2022, 19:52:13
Ja zelf eentje pakken en het is definitief klaar
We pakken die andere toch
Henk, held, bedankt

Specuveter

Niet echt een gunstige uitslag....

Noordcambuur

We zijn er nog niet mannen we moeten zeker nog knokken om nog wat puntjes binnen te halen.

Bernardo

Citaat van: AL op april 16, 2022, 19:35:43
7 en 8 punten voor op plek 16 met nog 5 wedstrijden te gaan als het zo blijft. We zullen dan echt nog punt(en) moeten pakken waarschijnlijk.
Ze pakken gemiddeld minder dan een punt per wedstrijd. Zou mij verbazen als Sparta dan ineens 8 punten pakt uit die laatste 5 wedstrijden, helemaal gezien hun zware programma met Twente, AZ en Groningen

EdsjeSCC

Willem II bakt er al niks van en; vitesse thuis, psv uit, heracles thuis, cambuur uit, utrecht thuis

Zwolle; rkc uit, ajax uit, utrecht thuis, sparta uit, psv thuis

Fortuna; f
Eagles thuis, feyenoord thuis, twente uit, vitesse thuis, nec uit

Sparta;
Twente uit, az thuis, groningen uit, pec thuis, heracles uit

Trek je eigen conclusies ;)

Collingwood

Sparta verliest bij Twente en moet dus in de resterende 4 wedstrijden 3 keer winnen/2 keer winnen en 2 keer gelijkspelen om Cambuur nog in te halen. Dit er uiteraard even vanuit gaande dat Cambuur geen punt meer pakt.
Kalmte alleen kan u redden.