Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Naastismis op april 09, 2022, 15:43:20
  gewoon 8ste of 9de...... haha dat is niet gewoon. Rond de 15de plaats is gewoon. 11de tot nu toe is heel goed.

Dat zeg ik ook niet.
We kunnen goed voetballen, en hebben het laten zien. Maar nu er zit duidelijk minder passie en beleving in. Daar gaat het mis. Als dat terug komt, dan eindigen wij "gewoon"  linkerrijtje.
Een NEC of Eagles zijn de echt niet beter. Maar die verliezen we wel door een gebrek aan de absolute wil om te winnen. Elke keer niet uitstappen, dat heeft met scherpte te maken...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Utrecht 1-0 voor tegen Fortuna.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 09, 2022, 19:54:10
Utrecht 1-0 voor tegen Fortuna.

Inmiddels eindstand 1-1.
Sparta voor bij Ajax.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 09, 2022, 20:44:02
Inmiddels eindstand 1-1.
Sparta voor bij Ajax.  :_schater
jaa niet normaal hoe Ajax speelt  :_schater

Noordcambuur

Mooie uitslagen gisteren nu nog hopen dat Groningen wint en dan wij nog ff |:)

Noordcambuur

Zwolle wint van AZ onderin kan het nog heel spannend worden  :koffie

Noordcambuur

Wie gaat er degraderen en wie speelt playoffs.

michello

Willem II en Fortuna degraderen. PEC Play-Offs

J.v.G.

Citaat van: michello op april 11, 2022, 08:46:48
Willem II en Fortuna degraderen. PEC Play-Offs
Dat gevoel heb ik ook.

Lore

Citaat van: J.v.G. op april 11, 2022, 09:27:15
Dat gevoel heb ik ook.

Ik ook, maar ik heb liever Zwolle en willem II eruit en dan Sparta via de playoffs

Noordcambuur

Nou ik zie Fortuna nog wel wat punten pakken her en der .
Die wedstrijd tegen Sparta thuis is heel belangrijk.
Winnen ze die dan ontspringen ze de dans.

AL

Zaterdag toch wel een belangrijke pot voor ons.
Als Fortuna verliest zijn we veilig.

Ollie

Ja ik zat ook al te kijken welk resultaat het beste voor ons zou zijn. Maar helemaal gezien de extra punten van Sparta, tegen Vitesse, lijkt het me beter dat Sparta wint. Dan heb je 3 ploegen op 10 punten achterstand, met 5 wedstrijden. Lijkt me wel klaar dan!

weestwel

Citaat van: michello op april 11, 2022, 08:46:48
Willem II en Fortuna degraderen. PEC Play-Offs

Emmen er vanavond (waarschijnlijk) al voor terug. Met een beetje geluk Volendam er nog bij en je hebt er volgend seizoen weer minimaal 2 uitverkochte uitvakken bij.

AL

Citaat van: weestwel op april 15, 2022, 14:56:45
Emmen er vanavond (waarschijnlijk) al voor terug. Met een beetje geluk Volendam er nog bij en je hebt er volgend seizoen weer minimaal 2 uitverkochte uitvakken bij.

En 2 die (veel) meer te besteden hebben.
Ik hoop eigenlijk dat Volendam het niet redt en dat Eindhoven promoveert.