Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Boeren weer 0-2 achter :_schater

hobbes

Lijkt wel of van der Streek tegen Dkv altijd net wat fanatieker is

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op februari 27, 2022, 21:34:24
Lijkt wel of van der Streek tegen Dkv altijd net wat fanatieker is
mut die wel ff scoren  |:)

Specuveter

Prima keeperswissel ook door die Tobiassen  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als fortuna van sparta wint staat dkv nog 4 punten voor op play offs plaats, terwijl wij weer op een play off plaats staan :_schater
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Uitstekend weekend. Volgende week de degradatiekraker Willem II - dkv.

Noordcambuur

Kunnen we dkv in mei niet ff een laatste duwtje geven naar KKD  :y

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op februari 27, 2022, 22:23:43
Kunnen we dkv in mei niet ff een laatste duwtje geven naar KKD  :y
Dat is DE natte droom

Noordcambuur

Sparta pakt weer de winst gaat nog heel spannend worden onderin.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op maart 12, 2022, 18:53:00
Sparta pakt weer de winst gaat nog heel spannend worden onderin.
Ze komen allemaal heel dicht bij dkv
Henk, held, bedankt

Treb

Van Eijk loopt weer te schutteren.

Wat een slechte scheids is dat  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Treb op maart 12, 2022, 19:06:40
Van Eijk loopt weer te schutteren.

Wat een slechte scheids is dat  :_schater
jaaa wat een draak 2e wedstrijd op rij vorige week bij ons tegen Twente.

Wat een arrogantie heeft hij.

Specuveter

Parodie op voetbal bij die boeren  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Laatste wedstrijd die die lui hebben gewonnen was tegen.......  Juist ;(

Met publiek hadden we die pot 100% zeker gewonnen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Wij waren met 10 man vrijwel de hele wedstrijd gelijkwaardig... als je niet naar de score keek maar naar het spel dan was toen wel duidelijk dat het niveau daar heel matig is.

En zonder de Veermannetjes kunnen ze alleen nog met mazzel een wedstrijd winnen in het restant, nul scorend vermogen in die selectie.