Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Collingwood op november 07, 2021, 12:45:24
Jammer dat wij tegen Groningen speelden toen we zelf nog wat spelers misten en Groningen nog kon beschikken over Gudmundsson en Matusiwa. Wat maken die vandaag weer een matige indruk zeg tegen RKC, zit weinig in.

Groningen is op zeker een degradatiekandidaat.
Wat een armoedig elftal.
Denk dat die schreeuwer vandaag voor het laatst op de bank heeft gezeten.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 07, 2021, 13:43:01
We hadden natuurlijk ook bepaalde wedstrijden minder kunnen krijgen: Pec, Sparta, heracles
ben ik niet met je eens we waren gisteren heer en meester alleen laatste 10 minuten lastig gehad.
Sparta maak je de kansen af hun niet kwaliteit jaaa.
Heracles had wel een gelijkspel kunnen worden.

Noordcambuur

Citaat van: AL op november 07, 2021, 13:46:52
Groningen is op zeker een degradatiekandidaat.
Wat een armoedig elftal.
Denk dat die schreeuwer vandaag voor het laatst op de bank heeft gezeten.
die gaan spelers bij ons weghalen let maar op.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 13:52:09
die gaan spelers bij ons weghalen let maar op.

Dan moeten ze meer betalen dan wat ze gewend waren

Tukker

Citaat van: Collingwood op november 07, 2021, 12:45:24
Jammer dat wij tegen Groningen speelden toen we zelf nog wat spelers misten en Groningen nog kon beschikken over Gudmundsson en Matusiwa. Wat maken die vandaag weer een matige indruk zeg tegen RKC, zit weinig in.
Uiteindelijk 1-1. Weer een prima resultaat voor Cambuur  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 13:50:29
ben ik niet met je eens we waren gisteren heer en meester alleen laatste 10 minuten lastig gehad.
Sparta maak je de kansen af hun niet kwaliteit jaaa.
Heracles had wel een gelijkspel kunnen worden.
Ik bedoelde RKC natuurlijk  :wall
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 13:52:09
die gaan spelers bij ons weghalen let maar op.

Wij kunnen met een goed systeem snel vervangers inpassen
Zij kunnen in dat systeemloos zootje geen redders halen

Maar ik hoop het niet natuurlijk
Henk, held, bedankt

Inferno-058

Zo GAE laat even zien hoe je resultaat kan behalen bij dit Ajax. Netjes hoor.

EdsjeSCC

Hier was het wachten op ;)
Maar 100 procent eens met Kees Kwakman, Eagles k?n ook zo spelen en Cambuur niet

Holwerd voor Cambuur

Eagles een puntje tegen Ajax; wij 3 tegen Eagles. Primaaa |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: EdsjeSCC op november 07, 2021, 22:27:11
Hier was het wachten op ;)
Maar 100 procent eens met Kees Kwakman, Eagles k?n ook zo spelen en Cambuur niet

Ach kwakkie, gae heeft Joris Kramer en die hadden wij vorig jaar...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: EdsjeSCC op november 07, 2021, 22:27:11
Hier was het wachten op ;)
Maar 100 procent eens met Kees Kwakman, Eagles k?n ook zo spelen en Cambuur niet

Groot verschil is dat geen tegendoelpunten vorig seizoen ook het uitgangspunt van GAE was, dit is de basis van hun voetbal. Wij voetballen al twee seizoenen vol vooruit en dat pas je voor ??n wedstrijd niet zo makkelijk aan

CambuurAmersfoort

Citaat van: hobbes op november 08, 2021, 07:39:21
Groot verschil is dat geen tegendoelpunten vorig seizoen ook het uitgangspunt van GAE was, dit is de basis van hun voetbal. Wij voetballen al twee seizoenen vol vooruit en dat pas je voor ??n wedstrijd niet zo makkelijk aan

Precies. Zij snappen dit spelletje. Wij spelen heel anders voetbal...
En waar hebben we het over, we staan na 12 wedstrijden boven de Eagles. Misschien wel goed om ook tegen ajax ons eigen spel te spelen. Je pakt dan geen punten maar de jongens leren wel onder zware tegenstand hun eigen manier van spelen aan.

Gasgeve

Sparta verkoopt even een speler voor 7 miljoen. Bijna onze gehele begroting.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op november 09, 2021, 08:46:39
Sparta verkoopt even een speler voor 7 miljoen. Bijna onze gehele begroting.
jaaa klopt die gaan er alles aan doen in de winterstop om de selectie te versterken.
En misschien halen ze wel spelers bij ons verdaan om ons zwakker te maken.
Kijk maar terug wat Willem 2 heeft gedaan paar jaar geleden.