Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: sunderland op oktober 17, 2021, 20:54:20
je moest es weten met zuid en oost
Vroeger op zuid staan tribune al meegemaakt dat beton blok inzakte....

666

Citaat van: Zuid1991 op oktober 18, 2021, 11:44:12
Vroeger op zuid staan tribune al meegemaakt dat beton blok inzakte....

Die kwam helemaal los te liggen, zaten toen ook van die stalen hekjes op het beton gemonteerd. Gekkenhuis af en toe
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op oktober 18, 2021, 14:30:23
Die kwam helemaal los te liggen, zaten toen ook van die stalen hekjes op het beton gemonteerd. Gekkenhuis af en toe

Ik heb nog steeds blauwe plekken op mijn lichaam van die hekjes!

Noordcambuur

Zwolle 3 punten en RKC ook 3 punten en Fortuna 1 punt.
We moeten er om denken dat we niet verder af glijden.

Bankzitter

#6394
Ik zou niet willen ruilen hoor. De punten die we hebben zijn maar mooi binnen.
Ik ga er vanuit dat we geleerd hebben van de wedstrijd tegen Fortuna en volgende keer niet weer zo afwachtend spelen tegen directe concurenten.

Noordcambuur

Groningen wint van az bijna alle clubs onderin pakken punten.

Noordcambuur

Eagles staat ook met 0-2 achter tegen Fortuna.
Verder mooie uitslagen.

Treb

Prachtige club dat Eagles. Zelfde beleving als bij ons.

Collingwood

Eagles van 0-2 en 1-3 naar 4-3, 'onze' Joris Kramer lijkt de matchwinner te worden.
Kalmte alleen kan u redden.

EdsjeSCC

Te hopen dat Fortuna uit hun zware programma nog heel weinig punten halen, als het beetje meezit heeft Seuntjens er dan geen zin meer in na de winterstop en gaat nog een transfertje maken. Weg ermee

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op oktober 24, 2021, 22:00:05
Groningen wint van az bijna alle clubs onderin pakken punten.

En deze week zijn de uitslagen weer gunstiger

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op oktober 31, 2021, 21:54:45
En deze week zijn de uitslagen weer gunstiger
jaaa klopt Eagles heb ik hoger zitten dan dat Fortuna.

Collingwood

Jammer dat wij tegen Groningen speelden toen we zelf nog wat spelers misten en Groningen nog kon beschikken over Gudmundsson en Matusiwa. Wat maken die vandaag weer een matige indruk zeg tegen RKC, zit weinig in.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op november 07, 2021, 12:45:24
Jammer dat wij tegen Groningen speelden toen we zelf nog wat spelers misten en Groningen nog kon beschikken over Gudmundsson en Matusiwa. Wat maken die vandaag weer een matige indruk zeg tegen RKC, zit weinig in.
klopt wat wiekie vertelde elders op het forum.
We hadden wel 5 punten meer kunnen hebben tegen Groningen en Feijenoord gelijkspel en Fortuna volle winst dan hadden we gewoon op plaats 3 gestaan.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 07, 2021, 13:29:58
klopt wat wiekie vertelde elders op het forum.
We hadden wel 5 punten meer kunnen hebben tegen Groningen en Feijenoord gelijkspel en Fortuna volle winst dan hadden we gewoon op plaats 3 gestaan.

We hadden natuurlijk ook bepaalde wedstrijden minder kunnen krijgen: Pec, Sparta, heracles
Henk, held, bedankt