Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Komop psv maak Sparta af....

Cambuur Groningen

Citaat van: Noordcambuur op oktober 03, 2021, 20:32:52
Komop psv maak Sparta af....
Inmiddels ben ik al blij als het een magere 1-0 wordt

Noordcambuur

Kut Feijenoord laat ook weer 2 punten liggen :O

LWD vak 7

Bonuspunt voor RKC

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op oktober 16, 2021, 19:12:41
Kut Feijenoord laat ook weer 2 punten liggen :O
Dan moeten wij dat volgende week ook kunnen tegen Feyenoord  |:)

LWD vak 7

Wat speelt Heracles het verschrikkelijk slecht uit tegen 9 man van Eagles.

Noordcambuur

Gvd psv is ook niet best :_schater

sunderland

Zie nu dat az geen toeval was. Spelen bij vlagen erg goed.

CambuurAmersfoort

Hoe kan het dat er gisteren een uur wordt gekeken naar onze 1-1 en de 0-1 van Vitesse binnen een minuut wordt goedgekeurd terwijl er aanvallend hands werd gemaakt en de bal buiten was...dit is toch echt onbegrijpelijk..

Eewal

Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 17, 2021, 14:57:30
Hoe kan het dat er gisteren een uur wordt gekeken naar onze 1-1 en de 0-1 van Vitesse binnen een minuut wordt goedgekeurd terwijl er aanvallend hands werd gemaakt en de bal buiten was...dit is toch echt onbegrijpelijk..
de bal was niet achter, deze situatie was geen hands en gister was het gewoon buitenspel.

sunderland

Citaat van: Eewal op oktober 17, 2021, 15:03:21
de bal was niet achter, deze situatie was geen hands en gister was het gewoon buitenspel.
oja laat es een goede foto zien dan? Duidelijk dat ze precies hetzelfde stonden

Specuveter

Poeh....dat uitvak wat instort.
Een stadion uit 1999.
Hopelijk zitten wij snel in ons nieuwe stadion.

sunderland

Citaat van: Specuveter op oktober 17, 2021, 20:49:28
Poeh....dat uitvak wat instort.
Een stadion uit 1999.
Hopelijk zitten wij snel in ons nieuwe stadion.
je moest es weten met zuid en oost

PePe

Wat dacht je van een dansende menigte in de Kuip?
En de dansende Cambuur fans, bij de Oldehove?

Lore

Citaat van: sunderland op oktober 17, 2021, 20:23:59
oja laat es een goede foto zien dan? Duidelijk dat ze precies hetzelfde stonden

Is het probleem niet dat je het andersom moet aantonen. Dus dat die bal 100% over de achterlijn is geweest, als ze dat niet kunnen aantonen dat dat het doelpunt geldt? Ik snap de ophef, maar ik weet niet zeker of de bal volledig over de achterlijn is geweest. En ook die handsbal is arbitrair. Dan zou je die penalty tegen Macintosh ook moeten geven.