Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: PePe op september 25, 2021, 08:55:15
Cambuur zou wel eens winterkampioen kunnen worden van de noordelijke clubs!!  |:)
leuk....maar totaal onbelangrijk.
Niet degraderen is hoofddoel dit seizoen.

hobbes

Citaat van: Eewal op september 25, 2021, 09:05:59
ik vind je optimisme mooi, maar laten we eerst genoeg punten halen om 3 ploegen onder ons te houden

Het één sluit het ander niet uit ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

https://nos.nl/artikel/2399154-hoe-stop-je-ajax-geen-doodschop-geven-maar-wel-speler-over-de-boarding

Cambuur 5de met aantal doelpunten en zelfs 3de met aantal doelpuntenmakers
Cambuur 5de met aantal schoten op doel

:_schater
|:) _O_ |:)
Henk, held, bedankt

EdsjeSCC

Pec gewoon lekker zo doorgaan. Laatste eindigen we hoe dan ook niet ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op september 25, 2021, 22:40:20
Pec gewoon lekker zo doorgaan. Laatste eindigen we hoe dan ook niet ;)

NEC ook een flinke tik hoor
Henk, held, bedankt

Inferno-058


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

moodygrunn

PEC lijkt ook rijp voor de sloop
In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Prima uitslagen natuurlijk.
Met een punt morgen doen we al goede zaken.

Inferno-058

Wat een niveau bij RKC - Eagles...

Treb


EdsjeSCC


Noordcambuur

Verder redelijke uitslagen.....vandaag moeten wij het doen.

Bankzitter

Prima uitslagen toch? N.E.C. redt het wel met v Leeuwen/Boekhorst, maar toch 5 ploegen die al aardig achterop raken.
We staan 6 punten van plek 14.

En vandaag de kans om nog verder uit te lopen zonder veel druk op de wedstrijd.

Sakas

In principe zijn alle punten tegen AZ natuurlijk bonuspunten, maar vandaag is er echt meer mogelijk dan normaal
Laat sien ast foor Cambuur bist!