Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Treb op september 22, 2021, 20:33:46
Dat stadion zit toch gewoon vol?  :_schater
Dat van ons morgen ook wel denk ik :)

AL

Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2021, 20:29:12
Daar was hij al, toch wel blij mee. Al hoe leuk Eagles ook is, het is wel een concurrent. Morgen hopelijk 3 punten voor

Ja gelukkig wel.
Eagles oogt wel goed met een goede aanval met die Spanjaarden erbij.

zeewolde


Treb

Genieten jullie ook zo van Zwolle - Sparta?  :_schater

Eewal

Citaat van: Treb op september 22, 2021, 22:31:43
Genieten jullie ook zo van Zwolle - Sparta?  :_schater
1-1 zou wel prima zijn!

AL

Citaat van: Eewal op september 22, 2021, 22:43:20
1-1 zou wel prima zijn!

En liefst nog wat blessures bij Sparta.

Specuveter

Als we morgen winnen doen we hele goede zaken en staan we 7e.

gobo

Hoe bizar is het eigenlijk dat die boeren in het geel/blauw spelen?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

hobbes

Citaat van: gobo op september 22, 2021, 23:16:39
Hoe bizar is het eigenlijk dat die boeren in het geel/blauw spelen?

En hoe bizar is het dat ik het nog een mooi tenue vind ook

Eewal

Citaat van: gobo op september 22, 2021, 23:16:39
Hoe bizar is het eigenlijk dat die boeren in het geel/blauw spelen?
het is geen geel blauw, en ik vind het eerlijk gezegd ook mooi.

SCC

Zwolle - Sparta, zulke wedstrijden worden nu gewoon leuk (niet direct vanwege het veldspel). 1-1, heel gunstig.
En als je ze ziet spelen/ worstelen, dan moeten we dat met ons spel toch prima onder ons weten te houden.

Mocht Mees verkocht worden, zou dan vd Belt jr een optie zijn? Lijkt zich goed te ontwikkelen.

Specuveter

Mocht Mees weggaan dan meteen Felida van Den Bosch halen natuurlijk.

666

Citaat van: hobbes op september 23, 2021, 08:27:22
En hoe bizar is het dat ik het nog een mooi tenue vind ook
Hier zit een luchtje aan
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

Cambuur zou wel eens winterkampioen kunnen worden van de noordelijke clubs!!  |:)

Eewal

Citaat van: PePe op september 25, 2021, 08:55:15
Cambuur zou wel eens winterkampioen kunnen worden van de noordelijke clubs!!  |:)
ik vind je optimisme mooi, maar laten we eerst genoeg punten halen om 3 ploegen onder ons te houden