Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En nou hoor ik ze niet op VP  |:)

sunderland

Hahaaa Bruma is speler van de maand geworden gekozen door Espn. Er was er maar 1 die dat had moeten worden en dat is Bangura

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 07, 2021, 19:16:57
Hahaaa Bruma is speler van de maand geworden gekozen door Espn. Er was er maar 1 die dat had moeten worden en dat is Bangura
klopt  :thumbsup

gobo

In Zwolle is de paniek ook toegeslagen zo lijkt het.  Koolwijk vastgelegd....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: gobo op september 15, 2021, 18:15:59
In Zwolle is de paniek ook toegeslagen zo lijkt het.  Koolwijk vastgelegd....

Die gaat ze redden inderdaad

Net een pec-fan gesproken en hun TD geeft zichzelf een 7 voor deze transferperiode... Hij had een ander cijfer  :_schater
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2021, 19:15:57
Die gaat ze redden inderdaad

Net een pec-fan gesproken en hun TD geeft zichzelf een 7 voor deze transferperiode... Hij had een ander cijfer  :_schater
pec moet er echt om denken :y

Treb

Ik zit nu RKC - Willem II te kijken.. dat gaat toch echt nergens over. Hotseknots

Huizen

Citaat van: Treb op september 21, 2021, 22:44:00
Ik zit nu RKC - Willem II te kijken.. dat gaat toch echt nergens over. Hotseknots

Had hetzelfde. Wat een slecht voetbal. GAE - PEC was ook al drama niveau. Alle vertrouwen dat we ons gaan handhaven dit seizoen  |:)

Inferno-058

En toch staat Willem II momenteel 2e, zegt ook wel genoeg over het Nederlandse voetbal.

AL

Wat een mooie club is Eagles toch zeg.
Fantastische sfeer.
Psv overigens totaal niets in te brengen daar.

Eewal

Citaat van: AL op september 22, 2021, 20:04:34
Wat een mooie club is Eagles toch zeg.
Fantastische sfeer.
Psv overigens totaal niets in te brengen daar.
en toch mag psv van mij gewoon de onverdiende 1-2 maken..

Cambuur Groningen

Citaat van: Eewal op september 22, 2021, 20:08:55
en toch mag psv van mij gewoon de onverdiende 1-2 maken..
Helemaal eens

Cambuur Groningen

Daar was hij al, toch wel blij mee. Al hoe leuk Eagles ook is, het is wel een concurrent. Morgen hopelijk 3 punten voor

Eewal

Citaat van: Cambuur Groningen op september 22, 2021, 20:29:12
Daar was hij al, toch wel blij mee. Al hoe leuk Eagles ook is, het is wel een concurrent. Morgen hopelijk 3 punten voor
leuke wedstrijd om te zien. Morgen winnen en we halen er weer een hoop in.

Treb

Dat stadion zit toch gewoon vol?  :_schater