Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Ja wij zijn het lachertje van de ere. Dat Nec dat 20 spelers gekocht heeft is veel beter........

Vooral veel spelers halen die niemand kent....

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op augustus 14, 2021, 21:23:09
Ja wij zijn het lachertje van de ere. Dat Nec dat 20 spelers gekocht heeft is veel beter........

Vooral veel spelers halen die niemand kent....
Is geen schande verliezen van Ajax hé, maar gaat wel erg makkelijk.

sunderland

Citaat van: zeewolde op augustus 14, 2021, 21:23:09
Ja wij zijn het lachertje van de ere. Dat Nec dat 20 spelers gekocht heeft is veel beter........

Vooral veel spelers halen die niemand kent....
niet voor dien beurt prate. Als psv volgende week gasgeeft...

Naastismis

Citaat van: sunderland op augustus 14, 2021, 22:54:39
niet voor dien beurt prate. Als psv volgende week gasgeeft...

Die zitten dan tussen 2 belangrijke wedstrijd in. Die vinden het bij 3-0 wel best.

Bernardo

Haalt Zwolle er niks meer bij eindigen die bij de onderste 2.

Noordcambuur

Ajax had rood moeten hebben  :rodekaart
Ik ben nu alweer helemaal klaar mee met de VAR :_schater

Treb

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2021, 13:30:53
Ajax had rood moeten hebben  :rodekaart
Ik ben nu alweer helemaal klaar mee met de VAR :_schater

Poeh.. ik hoop dat ze daar vannacht bij de KNVB van kunnen slapen!

Cambuur Groningen

PSV wordt kampioen.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 22, 2021, 13:37:43
Poeh.. ik hoop dat ze daar vannacht bij de KNVB van kunnen slapen!
jaa tuurlijk wel in een ajax pijama. :_schater

Treb

Citaat van: Noordcambuur op augustus 22, 2021, 14:24:53
jaa tuurlijk wel in een ajax pijama. :_schater

Wat lijkt me dat vermoeiend zeg.. altijd overal je calimero voelen.. complotten zien.. wij tegen de rest.. knvb maffia..
etc etc.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op augustus 22, 2021, 15:03:38
Wat lijkt me dat vermoeiend zeg.. altijd overal je calimero voelen.. complotten zien.. wij tegen de rest.. knvb maffia..
etc etc.
:_schater

Specuveter

En de boeren zitten allemaal netjes op hun kont :_schater :_schater

justremco

Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2021, 17:35:21
En de boeren zitten allemaal netjes op hun kont :_schater :_schater

En die 2/3e in het stadion doen ze al een paar seizoenen  :insane

Yellow Army

Citaat van: justremco op augustus 29, 2021, 17:40:02
En die 2/3e in het stadion doen ze al een paar seizoenen  :insane

2/3 gevuld zouden ze willen ja
Area 58

justremco

Haha waren een hoop als stoeltje verkleed idd