Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 20, 2021, 11:35:07
ben laatst bij fc Twente geweest. Groot voetbalbolwerk op zeker. Mogen wel zware schulden hebben ..
Boere maakt er meer dan Wolfswinkel :)

Collingwood

RKC gaat op de 'vedetten'-toer. Bel Hassani en Büttner waren er al, en nu halen ze ook Michiel Kramer.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 20, 2021, 11:40:16
Boere maakt er meer dan Wolfswinkel :)
messi maakt meer dan Boere

Zuid1991

Citaat van: Zuid1991 op juli 20, 2021, 09:01:01
Gaat het niet om.
Gaat om het wanbeleid wat daar gevoerd is.
Wat er bij Twente is gebeurd is toch totaal anders dan bij ons toendertijd juh!

Bankzitter

#6304

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op juli 20, 2021, 14:36:48
RKC gaat op de 'vedetten'-toer. Bel Hassani en Büttner waren er al, en nu halen ze ook Michiel Kramer.
Dit is nog nooit goed gegaan.

Noordcambuur

Dat az is ook zwakker geworden niet normaal zit geen lijn meer in.
RKC heeft echt geluk.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op augustus 14, 2021, 17:47:54
Dat az is ook zwakker geworden niet normaal zit geen lijn meer in.
RKC heeft echt geluk.
het houd ook een x op hè. Ik vind RKC het juist prima doen. De oudjes brengen het meeste

Naastismis

RKC toch genoemd als mede-degradatiekandidaat al 3 'bonus' punten. Niet een voordelige uitslag dus.

Jandehulk

Citaat van: Naastismis op augustus 14, 2021, 18:40:46
RKC toch genoemd als mede-degradatiekandidaat al 3 'bonus' punten. Niet een voordelige uitslag dus.
sorry,maar daar zit wel ff meer kwaliteit dan bij Cambuur!!..

justremco

Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2021, 19:19:25
sorry,maar daar zit wel ff meer kwaliteit dan bij Cambuur!!..

Gelukkig is het nog geen 1 september Janus  |:)

Inferno-058

Citaat van: Naastismis op augustus 14, 2021, 18:40:46
RKC toch genoemd als mede-degradatiekandidaat al 3 'bonus' punten. Niet een voordelige uitslag dus.
Als je zelf genoeg punten pakt is er niks aan de hand.

Jandehulk

Citaat van: justremco op augustus 14, 2021, 19:23:33
Gelukkig is het nog geen 1 september Janus  |:)
eens,maar 9
punten of zo achter haal je niet meer in zo 1,2,3.remcotjuh

EdsjeSCC

Nec heeft het nog niet

Bernardo

Haha die worden aan alle kanten voorbij gelopen