Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2021, 16:05:10
Zuiverloon; Janmaat; Khayatti; Goosens; Kramer; Mokthar; Vejinovic.

Die lui moeten toch ook een enorme salarispost hebben? Wel namen; geen team

En dat terwijl ze wisten dat die Chinezen geen geld meer overmaakten.
Heel bijzonder. Mooi dat ze eruit liggen.

Collingwood

En RKC blijft erin, dat is voor Cambuur ook goed nieuws denk ik.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 13, 2021, 15:14:28
Prima zo. Het leukste is als ze nog even hoop hebben zoals N.A.C. gisteren  :devil

Zou mooi zijn als Willem II nog 16e wordt maar dat lijkt toch RKC of Emmen dan te worden.

En die investeringen van Heerenveen (Schöne, Siem De Jong) zijn ook weggegeooid geld geweest.
Slappe hap dit seizoen , zwaar overschatte selectie.
en de boeren lopen 8 ton aan tv geld mis......oooohhhhh lekker.

sunderland

Wij ieder dubbeltje omkeren. Fc Twente haalt van wolfswinkel.

Eewal

Citaat van: sunderland op juli 20, 2021, 08:29:29
Wij ieder dubbeltje omkeren. Fc Twente haalt van wolfswinkel.
FC Twente is een grote club hoor!

Cambuur Groningen

Citaat van: Eewal op juli 20, 2021, 08:42:11
FC Twente is een grote club hoor!
de club is groot gehouden door de KNVB, jarenlang wanbeleid en daar worden ze uiteindelijk toch voor beloond door dit soort aankopen te kunnen doen. Ik blijf het absurd vinden...

Zuid1991

Citaat van: Eewal op juli 20, 2021, 08:42:11
FC Twente is een grote club hoor!
Gaat het niet om.
Gaat om het wanbeleid wat daar gevoerd is.

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op juli 20, 2021, 09:01:01
Gaat het niet om.
Gaat om het wanbeleid wat daar gevoerd is.
daar hebben wij toch niks mee te maken? wees blij dat dat hier niet (meer!) gebeurt.

Eewal

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 20, 2021, 08:55:54
de club is groot gehouden door de KNVB, jarenlang wanbeleid en daar worden ze uiteindelijk toch voor beloond door dit soort aankopen te kunnen doen. Ik blijf het absurd vinden...
hij gaat tegen ons dit jaar niet scoren hoor, niks aan de hand.

Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op juli 20, 2021, 09:01:01
Gaat het niet om.
Gaat om het wanbeleid wat daar gevoerd is.
iets met karma.
Komt vanzelf

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op juli 20, 2021, 09:54:01
iets met karma.
Komt vanzelf
Too big to fall
Daar gaan ze gewoon van uit in het beleid, en nemen de gemeente investeerders en de knvb in mee
Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: sunderland op juli 20, 2021, 08:29:29
Wij ieder dubbeltje omkeren. Fc Twente haalt van wolfswinkel.

FC Twente is niet verkeerd bezig. Maar als je de hele lijst erbij pakt zijn er veel minder bedeelde clubs in de Eredivisie. Met ons ingespeelde team wil ik het nog weleens zien!  |:)

sunderland

Citaat van: Eewal op juli 20, 2021, 08:42:11
FC Twente is een grote club hoor!
ben laatst bij fc Twente geweest. Groot voetbalbolwerk op zeker. Mogen wel zware schulden hebben ..

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 20, 2021, 08:55:54
de club is groot gehouden door de KNVB, jarenlang wanbeleid en daar worden ze uiteindelijk toch voor beloond door dit soort aankopen te kunnen doen. Ik blijf het absurd vinden...
mijn punt

sunderland