Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

I know.. ik reageerde ook niet direct op jou.
Gudde was gewoon bang voor de juristen van ADO en wellicht ook voor de hooligans en hij heeft er wat onzinargumenten verzonnen die nu allemaal ook weerlegt zijn.
Die Chinezen lijken minder onder de indruk in ieder geval... ik geniet wel van de soap daar. Karma ;)

Marc S

Citaat van: Treb op april 25, 2021, 19:32:23
Honderden supporters bij het plein bij Ajax.

Kop:

Ajacieden nemen met supporters voorschot op titelfeest: 'Wij zijn kampioen!'

Kop bij Cambuur


Duizenden feestende Cambuursupporters negeren avondklok

:R

Terwijl er in de randstad velen malen meer besmettingen zijn. (Ook veel meer mensen natuurlijk) Irritante stemmingsmakerij dat ze daar doen.. zelfde bij Vitesse was in eens Er WoRd GeEn AfStAnD gEhoUdEn, maar in Amsterdam is het allemaal oke

Noordcambuur

Citaat van: Treb op april 25, 2021, 19:32:23
Honderden supporters bij het plein bij Ajax.

Kop:

Ajacieden nemen met supporters voorschot op titelfeest: 'Wij zijn kampioen!'

Kop bij Cambuur


Duizenden feestende Cambuursupporters negeren avondklok

:R
dat is nou waar ik ook vreselijk aan erger.....media. :_schater

Inferno-058

Ik zie ADO bij degradatie ook niet 123 promoveren met dit beleid. Moet heel wat gebeuren daar, kan zo maar een Roda scenario worden waardoor ze wat jaartjes in de KKD blijven.

Specuveter

Dat den Haag gaat het toch niet optreden hè  :R

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 09, 2021, 14:57:28
Dat den Haag gaat het toch niet optreden hè  :R
weer een mousje

hobbes

Citaat van: sunderland op mei 09, 2021, 19:42:27
weer een mousje

Wat baalden we toen hij wegging, en wat zijn we nu blij met Stevens.

Holwerd voor Cambuur

Op dit moment Ado en VVV gedegradeerd. Affluiten maar :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

0-3 Willem2. Ado pingel gemist. Heerlijk :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

#6279
Prima zo. Het leukste is als ze nog even hoop hebben zoals N.A.C. gisteren  :devil

Zou mooi zijn als Willem II nog 16e wordt maar dat lijkt toch RKC of Emmen dan te worden.

En die investeringen van Heerenveen (Schöne, Siem De Jong) zijn ook weggegeooid geld geweest.
Slappe hap dit seizoen , zwaar overschatte selectie.

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2021, 15:13:35
0-3 Willem2. Ado pingel gemist. Heerlijk :thumbsup
en toch zwaar genaaid bij de 0-2. Kan echt niet.


Wel lekker hoe die boeren afgaan vandaag

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op mei 13, 2021, 15:35:05
en toch zwaar genaaid bij de 0-2. Kan echt niet.

Lastig. Hij doet wel de fluit in de mond maar je hoort nergens het fluiten zelf toch?
Of hebben ze dat in de rust nog uitgelicht, want dat heb ik dan niet meegekregen.

Maar die pingel was dan weer een cadeautje vond ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Zuiverloon; Janmaat; Khayatti; Goosens; Kramer; Mokthar; Vejinovic.

Die lui moeten toch ook een enorme salarispost hebben? Wel namen; geen team
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2021, 16:01:34
Lastig. Hij doet wel de fluit in de mond maar je hoort nergens het fluiten zelf toch?
Of hebben ze dat in de rust nog uitgelicht, want dat heb ik dan niet meegekregen.

Maar die pingel was dan weer een cadeautje vond ik.
de vlag omhoog is ook afgesprpken pas nadat de actie is afgelopen. Dit om dergelijke misverstanden te voorkomen

Marc S