Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Heerlijk dat Emmen. Die gun het ik echt ontzettend en voor ons en het noorden ook veel leuker als zij erin blijven ipv vvv.

Zou perfect zijn als ado vvv degraderen en willem 2 nog van plek ruilt met Emmen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

De sfeer bij Emmen lijkt op die van ons: vastberaden en enorme teamgeest, juichen met de reserves. Prachtig om te zien
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Ik heb niks met Emmen maar als sportliefhebber is dit wel mooi. Gewoon de trainer laten zitten en dan zo'n comeback als ze al afgeschreven zijn. En voor ons niet ongunstig als er met RKC en Emmen 2 clubs met kleinere begrotingen in blijven.

Collingwood

ADO-Fortuna 0-3. Degradatie lijkt nu wel bijna een feit. Nog meer gerechtigheid.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op april 25, 2021, 16:22:41
ADO-Fortuna 0-3. Degradatie lijkt nu wel bijna een feit. Nog meer gerechtigheid.
|:)

Inferno-058

Citaat van: Collingwood op april 25, 2021, 16:22:41
ADO-Fortuna 0-3. Degradatie lijkt nu wel bijna een feit. Nog meer gerechtigheid.
Nu RKC nog.

Collingwood

Gezien hun programma en de vorm van Emmen zie ik die wel in de play-offs belanden en die gaan echt niet zomaar winnen van de betere KKD teams.

Al moet ik zeggen dat ik ADO nog het meeste de degradatie gun gezien de kwalijke rol die ze in het drama van vorig jaar lijken te hebben gespeeld. En ook door het daar al jaren gevoerde wanbeleid.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Emmen heeft de pech dat Ajax volgende week kampioen kan worden. Daar valt niks te halen.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op april 25, 2021, 16:22:41
ADO-Fortuna 0-3. Degradatie lijkt nu wel bijna een feit. Nog meer gerechtigheid.

Als ze er na de zomer nog zijn. Geld om salarissen te betalen is er niet en de chinezen maken niets meer over.

AL

Mooi weekend zo met de (bijna zekere) degradatie van ADO.
Ik gun het die club zo enorm na hun grote bekken vorig seizoen.
Nu maandag de rechter het laatste zetje nog even aan ze geven.

Lore

Citaat van: AL op april 25, 2021, 16:47:13
Mooi weekend zo met de (bijna zekere) degradatie van ADO.
Ik gun het die club zo enorm na hun grote bekken vorig seizoen.
Nu maandag de rechter het laatste zetje nog even aan ze geven.

Ja, die ga ik ook echt niet missen. Enige wat jammer is, is dat zij altijd slecht presteren, dus die hadden volgend jaar onder ons geƫindigd.

papier

Niet op de zaken vooruitlopen beste mensen. Ik heb begrepen dat ADO historisch gezien altijd veel punten pakt in het slot van de competitie.  8)

Bankzitter

Ze hebben 2 keer gewonnen dit seizoen en moeten nu minimaal 3 keer winnen in 4 wedstrijden, te beginnen in de Kuip volgende week. Ik noem dat gewoon officieus gedegradeerd.  :_schater

Treb

Honderden supporters bij het plein bij Ajax.

Kop:

Ajacieden nemen met supporters voorschot op titelfeest: 'Wij zijn kampioen!'

Kop bij Cambuur


Duizenden feestende Cambuursupporters negeren avondklok

:R

papier

Citaat van: Bankzitter op april 25, 2021, 19:19:14
Ze hebben 2 keer gewonnen dit seizoen en moeten nu minimaal 3 keer winnen in 4 wedstrijden, te beginnen in de Kuip volgende week. Ik noem dat gewoon officieus gedegradeerd.  :_schater

Zit ook te dollen man, argument wat ik noemde werd vorig seizoen door ADO aangedragen. EXIT ADO