Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op april 04, 2021, 17:47:33
Vooral echt blij dat ADO eruit gaat  :R
nou anders ik wel....wat een kutclub

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 04, 2021, 17:57:20
Laat de ploegen met een lage ranking qua TV gelden maar in de Eredivisie blijven. Dan stromen we in met nog wat ploegen onders ons bij de verdeling van tv gelden. Dus ADO en Willem II eruit zou heel gunstig zijn.

Overigens zijn wij daar ook genaaid want erediviseclubs hebben vorig seizoen wel volledig punten gekregen op basis van een niet afgemaakt seizoen En omdat onze punten nu een seizoen ouder zijn dan als we direct waren gepromoveerd.

Er zijn geen clubs in de eredivsie met een. Lagere tv Ranking dan wij. Er zijn wel een aantal met een hogere tv ranking in de kkd. Gunstigste is dus Almere en de graafschap mee.

Bankzitter

Tja, die twee 12e plaatsen zijn ook al weer even geleden. Maar nieuwkomers Emmen en RKC zullen er inderdaad wel beter voorstaan.

Lore

Citaat van: Bankzitter op april 04, 2021, 20:57:13
Tja, die twee 12e plaatsen zijn ook al weer even geleden. Maar nieuwkomers Emmen en RKC zullen er inderdaad wel beter voorstaan.

Stond van de een artikel op OF. Daar stond dit in uitgelegd

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2021, 19:02:13
nou anders ik wel....wat een kutclub
vind ADO juist een mooie club met hun Apparte aanhang. Heb zelf wel eens op midden noord gestaan in het Zuiderpark. Echt prachtig. De supporters kunnen er niks aan doen hè dat de maffia hun heeft geholpen. Ik vind het ook terecht dat ze degraderen maar daarom is het geen kutclub

Destroyer

Emmen flikt het gewoon weer, nog maar een punt van nummer 15 en 16.... ben benieuwd hoe dit verder gaat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Die gaan de NC in. Laat WII er maar uitgaan dan. ADO uiteraard.

Bernardo

VVV zal wel met ADO er rechtstreeks uitvliegen. WII of Emmen play offs.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op april 10, 2021, 22:26:03
VVV zal wel met ADO er rechtstreeks uitvliegen. WII of Emmen play offs.
ik hoop het met deze 2 clubs heb ik helemaal niks mee.

Galdiano

Ik hoop persoonlijk ADO en Emmen.

ADO gun ik het vanwege afgelopen jaar.

VVV is altijd een leuke uitwedstrijd, het is wel k*t dat de hekken zijn aangepast in het uitvak.
Willem II is een te grote ploeg voor de kkd, en zou zonde zijn na 1 slecht jaar eruit te vliegen.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

CambuurAmersfoort

Citaat van: Galdiano op april 11, 2021, 09:47:48
Ik hoop persoonlijk ADO en Emmen.

ADO gun ik het vanwege afgelopen jaar.

VVV is altijd een leuke uitwedstrijd, het is wel k*t dat de hekken zijn aangepast in het uitvak.
Willem II is een te grote ploeg voor de kkd, en zou zonde zijn na 1 slecht jaar eruit te vliegen.

Ik vind sowieso Emmen veel sympathieker dan ADO en VVV en Willem II, maar bovenal kijk ik naar wat het beste voor Cambuur is.
En dan denk ik dat we beter Willem II kunnen verliezen. VVV en Emmen moeten wij volgend jaar boven kunnen eindigen en Willem II heeft nu een slecht jaar maar verwacht ik normaal boven ons.

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op april 11, 2021, 10:05:51
Ik vind sowieso Emmen veel sympathieker dan ADO en VVV en Willem II, maar bovenal kijk ik naar wat het beste voor Cambuur is.
En dan denk ik dat we beter Willem II kunnen verliezen. VVV en Emmen moeten wij volgend jaar boven kunnen eindigen en Willem II heeft nu een slecht jaar maar verwacht ik normaal boven ons.

Bij mij hetzelfde. RKC, Fortuna, emmen, de graafschap, die zullen allemaal niet veel meer geld te besteden hebben dan wij. En wij moeten overleven tot het nieuwe stadion.

Bankzitter

Clubs laten supporters nu dus opdraaien omdat ze nergens anders geld kunnen vinden:
https://www.vi.nl/nieuws/enorme-meevaller-voor-feyenoord-dankzij-massale-steun-fans-

Ik ben benieuwd hoe dat straks verloopt bij de andere clubs.

Huizen

Genieten jullie ook zo van Emmen? En het publiek weer bij de wedstrijden?

Fijne zondag!!  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Diemen op april 25, 2021, 13:36:12
Genieten jullie ook zo van Emmen? En het publiek weer bij de wedstrijden?

Fijne zondag!!  |:)
Vooral het publiek, hoop zo dat ik vrijdag mee mag genieten...

Jij hebt zeker al een kaartje  :_schater
Henk, held, bedankt