Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tja, een club behouden waar het een komen en gaan van spelers en trainers is en waar verder niemand plezier aan beleefd.
En dan in de andere competitie een club die vrijwel alles wint met een gemiddelde van 2 doelpunten verschil per wedstrijd.
Kan me niet voorstellen dat dit een goede zaak voor het Nederlands betaald voetbal is.

Huizen

Die Van Ewijk had hier moeten blijven! Goede speler zeg  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Diemen op januari 23, 2021, 18:23:20
Die Van Ewijk had hier moeten blijven! Goede speler zeg  |:)
misschien voor volgend seizoen.

okkele

moet toch even wat van me af schrijven....
heb net weer de laatste bewegende beelden terug gezien van abdelhak nouri.
vreselijk om te zien natuurlijk maar net zo vreselijk zijn uitspraken van advocaten.
in dit geval vind molenaar het nodig om te constateren dat nouri na het ongeval niet meer wereldtop zou spelen!
belachelijk natuurlijk , hij is geen arts en zelfs die zullen niet weten hoe iemand herstelt.(nu is het makkelijker na zoveel tijd en is het makkelijk scoren voor molenaar)
dit alles speelt ajax in de kaart en is respectloos naar de familie abdelhak.
(bijna) alle advocaten zijn echt ratten.
wat nouri betreft , ik denk echt dat het een wereldspeler zou zijn geworden.
als johan cruijff nog zou leven had ie dat bevestigd,alles wat hij deed was met vooruitdenken.
kijk bv dit filmpje en dan vooral de passes.
doodzonde.  ;(


het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

AL

ADO zo goed als gedegradeerd.
Heerlijk!!

hobbes

Citaat van: AL op april 04, 2021, 16:41:34
ADO zo goed als gedegradeerd.
Heerlijk!!

Als je zo door de KNVB bent geholpen en je pakt die kans niet met beide handen aan dan verdien je het ook om te degraderen.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op april 04, 2021, 16:43:00
Als je zo door de KNVB bent geholpen en je pakt die kans niet met beide handen aan dan verdien je het ook om te degraderen.
Die zullen net als vorig jaar zeggen dat de kans groot is dat ze het alsnog gaan redden, omdat ze zo sterk zijn in de laatste (6) wedstrijden :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op april 04, 2021, 16:46:38
Die zullen net als vorig jaar zeggen dat de kans groot is dat ze het alsnog gaan redden, omdat ze zo sterk zijn in de laatste (6) wedstrijden :zweep

?

Inferno-058

#6233
Knap hoe Hake het daar bij Utrecht doet. Natuurlijk werden ze vandaag een handje geholpen door een onthutsend zwak ADO.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hoop echt dat Emmen wint, dan kan willem II het nog moeilijk krijgen
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 04, 2021, 17:01:12
Hoop echt dat Emmen wint, dan kan willem II het nog moeilijk krijgen

Ze zitten op schema

Huizen

ADO, Willem II eruit zou geweldig zijn voor volgend jaar.

Emmen prima om erbij te hebben en VVV gaat die spits ook verliezen.

Wat mij betreft Almere dan nog promoveren met ons, dan zit je best prima qua teams in de eredivisie  |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Diemen op april 04, 2021, 17:33:23
ADO, Willem II eruit zou geweldig zijn voor volgend jaar.

Emmen prima om erbij te hebben en VVV gaat die spits ook verliezen.

Zo, echt wel. Kicken wij Emmen volgend seizoen wel terug naar waar ze horen!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Vooral echt blij dat ADO eruit gaat  :R
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

#6239
Citaat van: Diemen op april 04, 2021, 17:33:23
ADO, Willem II eruit zou geweldig zijn voor volgend jaar.

Emmen prima om erbij te hebben en VVV gaat die spits ook verliezen.

Wat mij betreft Almere dan nog promoveren met ons, dan zit je best prima qua teams in de eredivisie  |:)

Laat de ploegen met een lage ranking qua TV gelden maar in de Eredivisie blijven. Dan stromen we in met nog wat ploegen onders ons bij de verdeling van tv gelden. Dus ADO en Willem II eruit zou heel gunstig zijn.

Overigens zijn wij daar ook genaaid want erediviseclubs hebben vorig seizoen wel volledig punten gekregen op basis van een niet afgemaakt seizoen En omdat onze punten nu een seizoen ouder zijn dan als we direct waren gepromoveerd.