Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Gaan we ons nu serieus met die pipo bezig houden?  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2021, 09:59:41
Gaan we ons nu serieus met die pipo bezig houden?  :O
Nee hoor: klaar

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2021, 09:59:41
Gaan we ons nu serieus met die pipo bezig houden?  :O
Moet jij de zwakbegaafde toeteraar niet beledigen? Held :R  :R
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Echt een misselijk figuur die Roelof de Vries  :rodekaart
Die andere dkv-man Arjen de Boer vind ik misschien nog wel erger, met zijn schijtlollige opmerkingen in de Sportcast. De gebroeders Anker waren daar een keer te gast, en hij slijme en kontlikke bij die twee met het voorstel om ze voorzitter van dkv te laten worden. De stront kwam bijna de luidsprekers uit. En dat noemt zich nou journalist......tenenkrommend was het.

Galdiano

#6215
Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2021, 10:07:52
Moet jij de zwakbegaafde toeteraar niet beledigen? Held :R  :R

Het zit je wel hoog he? Elke wedstrijd tegen Eindhoven is het weer een ergernis dat achterlijke getoeter, en daar zeg ik wat van, dat dopr de lockdown dat stomme getoeter niet hoorbaar is. En om antwoord te geven op degene die erop reageerde. Als het mijn zoon zou zijn, had ik hem tegen zichzelf in bescherming genomen.   ;)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2021, 10:20:06
Het zit je wel hoog he? Elke wedstrijd tegen Eindhoven is het weer een ergernis dat achterlijke getoeter. En om antwoord te geven op degene die erop reageerde. Als het mijn zoon zou zijn, had ik hem tegen zichzelf in bescherming genomen.  :D
Jij moet je kapot schamen, in plaats van je gedrag goed te praten, idioot dat je bent...
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2021, 10:24:08
Jij moet je kapot schamen, in plaats van je gedrag goed te praten, idioot dat je bent...

Omdat het een andere mening is die jij graag zou willen horen?
Maar goed, volgens mij gaat het hier over de eredivisie, waar wij thuis zouden moeten horen.

Back on topic.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op januari 17, 2021, 10:27:05
Omdat het een andere mening is die jij graag zou willen horen?
Maar goed, volgens mij gaat het hier over de eredivisie, waar wij thuis zouden moeten horen.

Back on topic.  |:)
Andere mening? Het beledigen/aanpakken op twitter van een zwakbegaafde die zichzelf niet kan verdedigen blijf je maar cool vinden, en alleen omdat die jongen toetert? Ik laat het hierbij, heb medelijden met je kinderen...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland


papier

Ik vind de toeter ook wel vervelend hoor, en de jongens die naar het stadion gaan om de spelers te onthalen in deze tijd (of de gasten bij de training van Feyenoord) vind ik ook niet zo slim. Dat betekent niet dat ik beide gevallen niet kan begrijpen (het wel toeteren en het wel bezoeken van training/onthalen van spelers na goede prestatie), nou prima toch. Kun je ook op een normale manier zeggen, geldt voor iedereen.

papier

Citaat van: papier op januari 17, 2021, 11:00:05
Ik vind de toeter ook wel vervelend hoor, en de jongens die naar het stadion gaan om de spelers te onthalen in deze tijd (of de gasten bij de training van Feyenoord) vind ik ook niet zo slim (de actie zelf, niet per se de personen). Dat betekent niet dat ik beide gevallen niet kan begrijpen (het wel toeteren en het wel bezoeken van training/onthalen van spelers na goede prestatie), nou prima toch. Kun je ook op een normale manier zeggen, geldt voor iedereen.

Grijskijkert

Citaat van: papier op januari 17, 2021, 11:00:05
Ik vind de toeter ook wel vervelend hoor, en de jongens die naar het stadion gaan om de spelers te onthalen in deze tijd (of de gasten bij de training van Feyenoord) vind ik ook niet zo slim. Dat betekent niet dat ik beide gevallen niet kan begrijpen (het wel toeteren en het wel bezoeken van training/onthalen van spelers na goede prestatie), nou prima toch. Kun je ook op een normale manier zeggen, geldt voor iedereen.
Gaat er meer om wie er toetert.. maar goed iedereen hier zal het wel normaal vinden. Kreeg hierover een PB of iedereen in Leeuwarden zo is.
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2021, 11:13:09
Gaat er meer om wie er toetert.. maar goed iedereen hier zal het wel normaal vinden. Kreeg hierover een PB of iedereen in Leeuwarden zo is.
Als er over personen met een minder verstandelijke vermogen kwetsende opmerkingen worden gemaakt moet er iets van gezegd worden.
Dat dit die Grieze raakt begrijp ik en vindt ook dat forumgangers die zich hier aan bezondigen wat mij betreft bij herhaling een ban krijgen op het forum moeten krijgen.

CambuurAmersfoort

Man man man... Als je nu ado-Emmen ziet is het toch gewoon pijnlijk dat wij een niiveau lager spelen.

Zelden zo dramatisch niveau in de eredivisie gezien van 2 ploegen.