Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Topictitel zegt genoeg lijkt mij :)
Heb nu even niks te melden.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

GEEL-BLAUW-BLOED

Je hebt in ieder geval je avatar veranderd in positieve zin. Nu bij het volgende forum alleen nog het goede logo  8)

Clint

Neuh, dit logo kan ook wel. Niks mis mee. Is van de Kern van Cambuur. :thumbsup

Dokkumer

Verhoudingen zijn ook nog een beetje scheef :devil

denistel

psv 1-3 achter tegen olle :_schater

scclwd

Wat is die Pieters een idioot. Slagaderlijke bloeding?

De Raaf


RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op januari 18, 2013, 09:58:52
Verhoudingen zijn ook nog een beetje scheef :devil

Dat weet ik. Als jij mij kan zeggen hoe je dat veranderd dan wijzig ik het meteen !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Haha, ZWOLLLUUUHHHHH !!!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

#9
Citaat van: De Raaf op januari 19, 2013, 06:07:06
Zondag gehaktdag

Dat hoop ik ook  w:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

richard


Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 19, 2013, 09:22:10
Citaat van: Dokkumer op januari 18, 2013, 09:58:52
Verhoudingen zijn ook nog een beetje scheef :devil

Dat weet ik. Als jij mij kan zeggen hoe je dat veranderd dan wijzig ik het meteen !!!

Ik weet zo nog niet wat de juiste afmetingen zijn voor een avatar. Zal er dit weekend eens naar kijken.

Pieter(s)tje, kom maar eefkes wisselen jonguh :devil

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2013, 10:34:29
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 19, 2013, 09:22:10
Citaat van: Dokkumer op januari 18, 2013, 09:58:52
Verhoudingen zijn ook nog een beetje scheef :devil

Dat weet ik. Als jij mij kan zeggen hoe je dat veranderd dan wijzig ik het meteen !!!

Ik weet zo nog niet wat de juiste afmetingen zijn voor een avatar. Zal er dit weekend eens naar kijken.

Pieter(s)tje, kom maar eefkes wisselen jonguh :devil

Ik weet dat de afmetingen van een avatar 85x85 pixels zijn.
maar waar stel je de afmetingen in ?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Zelf even fröbelen met Paint ofzo.

RotterdamLeeuwarden

Zoals sommigen hier vaak zeggen:

MATCH DAY !!!
:y


De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)