Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

okkele

ik heb niks met ajax maar dit is toch fantastisch.



Ajax reserveert Koninklijke loge voor Mihai Nesu

Een prachtig aanbod. Ajax heeft Mihai Nesu uitgenodigd voor het Europa League duel met Steaua Boekarest.

Mihai Nesu kwam tussen 2001 en 2008 uit voor Steaua Boekarest voor hij de overstap maakte naar FC Utrecht. Daar sloeg begin mei 2011 echter het noodlot verschrikkelijk toe. Tijdens een training kwam de inmiddels 29-jarige Roemeen in botsing met Alje Schut en brak daarbij zijn nekwervel. Hij kon zijn handen en voeten niet meer bewegen en kwam in een rolstoel terecht.

Ajax-perschef Miel Brinkhuis zegt tegenover Spits dat het contact via oud-speler George Ogararu is gelopen. "Ogararu liep hier een tijdje stage, via hem hoorden we dat Nesu graag naar Ajax-Steaua wilde, dus zo is het tot stand gekomen."

De voormalige linkervleugelverdediger krijgt de meest gewilde plek van het stadion toegewezen. "Als je Mihai Nesu uitnodigt, dat je het dan goed moet doen. Daarom hebben we de koninklijke loge voor hem gereserveerd", zegt Brinkhuis.

:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

marrumer

ik ga zondag maar even naar ajax-roda jc. eens even zien hoe het in de arena is...

Goudvinger

Pak sneeuw en een pak slaag voor onze vrienden  :_spank :thumbsup

RotterdamLeeuwarden

#48
Mooi, Vitesse en PSV hebben puntjes laten liggen.

:0= FORZA FEYENOORD

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

straks maar even naar ajax - roda jc. hopelijk wint az van feyenoord :)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op februari 10, 2013, 10:22:22
straks maar even naar ajax - roda jc. hopelijk wint az van feyenoord :)

:0= FORZA RODA !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Mooie middag zo :)
Feyenoord winst 3-1 en Ajax gelijk 1-1

YES !!!

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 10, 2013, 11:46:59
Citaat van: marrumer op februari 10, 2013, 10:22:22
straks maar even naar ajax - roda jc. hopelijk wint az van feyenoord :)

:0= FORZA RODA !

Gelukkig spelen ze nog in de eredivisie..... :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

marrumer

kut maar ja wel mooi in de ArenA.

RotterdamLeeuwarden

Hier de stand na 22 speelronden:



Zoals het hoort, De "Top Drie" weer keurig bijelkaar :) :)

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Vind het verschil tussen de nummers 13 en 18 nog veel te groot. Hoog tijd dat daar verandering in komt :devil

marrumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op februari 10, 2013, 21:49:34
Hier de stand na 22 speelronden:



Zoals het hoort, De "Top Drie" weer keurig bijelkaar :) :)
ja, misschien geen vitesse en twente als kampioen. psv zal wel kampioen worden....

Dokkumer

Utrecht had anders ook nog aan kunnen haken, jammer dat die verloren.

marrumer

Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2013, 22:21:13
Utrecht had anders ook nog aan kunnen haken, jammer dat die verloren.
met een trainer die zeker weet dat ze geen kampioen worden  :_schater

RotterdamLeeuwarden

Nu speelt mn andere grote favoriete club Feyenoord.

:0= KOMOP FEYENOORD !!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)