Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Tsja wees er maar blij mee, je snapt toch wel dat zonder een nieuwe kuip Feyenoord definitief de aansluiting met de top kwijt gaat raken?

brambo3004

Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 09:24:38
Tsja wees er maar blij mee, je snapt toch wel dat zonder een nieuwe kuip Feyenoord definitief de aansluiting met de top kwijt gaat raken?

Want?

Goudvinger


Cambuur058

Citaat van: Goudvinger op juli 09, 2013, 10:40:44
Inkomsten uit sponsoring
Toch vreemd dat wij hier smeken voor een nieuw stadion en ze in Rotterdam liever een kleiner, ouder stadion willen ipv een nieuwe..

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Andre-Lwd op juli 09, 2013, 09:24:38
Tsja wees er maar blij mee, je snapt toch wel dat zonder een nieuwe kuip Feyenoord definitief de aansluiting met de top kwijt gaat raken?

Natuurlijk niet.

Feyenoord moet nu eens verstandig en nuttig met het geld omgaan.
Dat was en is al jaaaren een probleem  :rodekaart
Alle graaiers de laan uit werken.
Dan kan je makkelijk met dit stadion en financien weer eens kampioen worden.

renoveren is beter, goedkoper, en je behoud het intimiderende sfeer wat de Kuip tot een bijna onneembare Vesting maakt  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2013, 17:06:30
Natuurlijk niet.

Feyenoord moet nu eens verstandig en nuttig met het geld omgaan.
Dat was en is al jaaaren een probleem  :rodekaart
Alle graaiers de laan uit werken.
Dan kan je makkelijk met dit stadion en financien weer eens kampioen worden.

renoveren is beter, goedkoper, en je behoud het intimiderende sfeer wat de Kuip tot een bijna onneembare Vesting maakt  _O_
Ik denk toch dat een nieuw stadion beter is voor de toekomst van Feyenoord.

Cambuur058

Bony naar Swansea. Zat er aan te komen maar ga hem wel missen in de Eredivisie. Ach dat bespaard ons tenminste wel wat tegengoals. ;)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 09, 2013, 17:06:30
Natuurlijk niet.

Feyenoord moet nu eens verstandig en nuttig met het geld omgaan.
Dat was en is al jaaaren een probleem  :rodekaart
Alle graaiers de laan uit werken.
Dan kan je makkelijk met dit stadion en financien weer eens kampioen worden.

renoveren is beter, goedkoper, en je behoud het intimiderende sfeer wat de Kuip tot een bijna onneembare Vesting maakt  _O_


Het is in ieder geval zeker dat ze daar dit seizoen één nederlaag gaan lijden........ _O_ :scc _O_ :scc
Henk, held, bedankt

RotterdamLeeuwarden

En nog meer nieuws vanuit Rotterdammmm:

De fractie Leefbaar Rotterdam geeft donderdag de doorslag bij de beslissing of Feyenoord een nieuw stadion krijgt. Leefbaar kan het college aan een meerderheid helpen door voor het plan voor een nieuwe Kuip te stemmen. De fractie hult zich daarover nu nog in stilzwijgen.

De SP hakte vandaag de knoop door en stemt tegen de nieuwe Kuip. Voor het stadion is geen draagvlak in de raad, de stad en onder de Feyenoord-supporters, zegt de SP. Vanochtend maakte coalitiepartner D66 bekend dat het unaniem tegen het plan stemt, en ook GroenLinks is tegen.

Het Rotterdamse college wordt gevormd door PvdA, VVD, CDA en D66.

VVD en CDA zijn unaniem voor, terwijl in de PvdA-fractie mogelijk twee raadsleden tegenstemmen.

Risico's
De tegenstanders vinden het risico voor de gemeente te groot. De nieuwe Kuip kost 365 miljoen euro. De gemeente moet garant staan voor 165 miljoen. Rotterdam is dat geld kwijt als het stadion failliet gaat.

Voormalig Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik en oud-burgemeester Bram Peper hebben zich tegen de bouw van een nieuw Feyenoord-stadion uitgesproken.


Bron: NOS.nl
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

RKC heeft na Castelen en Rommeldahl nu Joachim vastelegd  :_schater wat een drama spits is dat zeg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Officieel: Geen nieuwe kuip.

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2013, 23:22:39
RKC heeft na Castelen en Rommeldahl nu Joachim vastelegd  :_schater wat een drama spits is dat zeg!
Halen allemaal jonges die aan het eind van hun carrière zijn. Als ze willen groeien als club moeten ze dat juist niet doen, 1 of 2 routiniers is goed maar het lijkt of ze alleen maar routiniers halen.. Ik verwacht dat ze of dit seizoen er al uit vliegen en zo niet binnen 2/3 jaar.

brambo3004

Lekker veel ervaring :_schater

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Cambuur058 op juli 10, 2013, 23:29:53
Officieel: Geen nieuwe kuip.

HOERA !!!!!!!!!!!!

Was al op de hoogte maar goed, kan het niet vaak genoeg lezen  _O_

Nu gauw plannen maken voor de bouw van de de 3e ring op De Kuip !!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Cambuur058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 11, 2013, 17:45:11
HOERA !!!!!!!!!!!!

Was al op de hoogte maar goed, kan het niet vaak genoeg lezen  _O_

Nu gauw plannen maken voor de bouw van de de 3e ring op De Kuip !!
Nu kan die petite ook uit je naam.  :_schater