Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

RotterdamLeeuwarden

Prima hoor. Ben er nog altijd  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

hobbes

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 06, 2016, 19:11:05
Prima hoor. Ben er nog altijd  :koffie

Ze kunnen niet alles winnen, alleen een beetje jammer dat het tegen Go Ahead gebeurt

Dokkumer

Liever tegen de Eagles dan tegen Roda :devil

hobbes

Citaat van: Dokkumer op november 07, 2016, 12:56:12
Liever tegen de Eagles dan tegen Roda :devil

Qua gunfactor zeker

RotterdamLeeuwarden

Fantastisch !

Feyenoord bovenaan in de winterstop. Dat was al even geleden.

Hopelijk houden ze dit vol en kunnen we  na 17 jaar weer op de Coolsingel het kampioenschap vieren.

We zullen zien  ;)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Treb

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op december 17, 2016, 21:44:56
Fantastisch !

Feyenoord bovenaan in de winterstop. Dat was al even geleden.

Hopelijk houden ze dit vol en kunnen we  na 17 jaar weer op de Coolsingel het kampioenschap vieren.

We zullen zien  ;)

:O

Dokkumer

Welkom op Feyenoord Online, voor Feyenoordsupporters door Feyenoordsupporters :devil

Treb

Citaat van: Dokkumer op december 18, 2016, 12:08:43
Welkom op Feyenoord Online, voor Feyenoordsupporters door Feyenoordsupporters :devil

Ban die gast alsjeblieft.

okkele

Waarom in godsnaam?
Dit is het eredivisie-topic.
Lees dit dan gewoon niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op december 18, 2016, 13:15:58
Waarom in godsnaam?
Dit is het eredivisie-topic.
Lees dit dan gewoon niet.
Er is maar 1 club die we met WIJ aanspreken en dat is niet Feyenoord  :zweep

okkele

 :0=  hand in hand...kameraaaaduuuh.

|:)

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

666

Dat PEC staat ook weer met beide beentjes op de grond, sportief een drama en met geleend geld de boel overeind houden. Ik weet niet of dit zo'n goede combinatie is.

Playoffs zou ik wel tegen Jans en co willen spelen, heb ik nog goede herinneringen aan  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op december 19, 2016, 08:03:06
Dat PEC staat ook weer met beide beentjes op de grond, sportief een drama en met geleend geld de boel overeind houden. Ik weet niet of dit zo'n goede combinatie is.

Playoffs zou ik wel tegen Jans en co willen spelen, heb ik nog goede herinneringen aan  :devil

Dat gedeelte van dat geleende geld heb ik even gemist.  Is dat in het nieuws geweest?

666

Citaat van: Lore op december 20, 2016, 13:16:41
Dat gedeelte van dat geleende geld heb ik even gemist.  Is dat in het nieuws geweest?

Ik had al tijdens de successen van PEC ergens gelezen dat ze geld hadden geleend om het succes te handhaven.
vond ik toen al geen goed idee van de club, dan ga je begrotingen maken op succes wat een luchtbel is voor clubjes zoals Zwolle, GAE, Cambuur etc etc.

En dan stond er in de stentor het volgende verhaal dat ze een gedeelte van 1.8 miljoen hebben terug betaald:
http://www.destentor.nl/sport/voetbal/pec-zwolle/pec-zwolle-betaalt-1-8-miljoen-euro-terug-aan-anonieme-geldschieter-1.6137824

en als je dan de verhalen leest op pec.nu:
http://pec.nu/pec-wedstrijden/zwolle-gaat-zware-mineur-winterstop/
Dan zou je daar op uit kunnen maken dat er niet zoveel armslag meer is om te investeren.

maar goed.. je moet er maar zin in hebben om te lezen  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Een titel over Zwolle die in mineur is trekt mij wel hoor!  :devil

Dank, mooi weer naar de JL met die jongetjes!