Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

marrumer


richard

Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 18:55:27
Citaat van: richard op januari 27, 2013, 18:41:51
24e even naar Feyenoord - PSV  :proost

Ben jaloers. Mooi man  :) kan toch alleen via en club card?

Denk het wel, zijn ook genoeg wedstrijden vrij toegang bij Feyenoord, dus als uitsupporter kun je dan gewoon kaartje halen want ze vragen echt niet om idkaart..............

RotterdamLeeuwarden

#32
Citaat van: richard op januari 27, 2013, 23:21:39
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 18:55:27
Citaat van: richard op januari 27, 2013, 18:41:51
24e even naar Feyenoord - PSV  :proost

Ben jaloers. Mooi man  :) kan toch alleen via en club card?

Denk het wel, zijn ook genoeg wedstrijden vrij toegang bij Feyenoord, dus als uitsupporter kun je dan gewoon kaartje halen want ze vragen echt niet om idkaart..............

De thuiswedstrijden van Feyenoord zijn veelal zonder clubcard te bezoeken. Alleen de meer risicowedstrijden (zoals Groningen, Twente,PSV) moet je een Clubcard hebben. Wedstrijden meer hoog risico (zoals DenHaag, Ajax, daar is zelfs 1:1 verkoop op je Clubcard.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

nepomuk

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2013, 20:07:49
Allemaal haat aan Ajax? Ja dat heb ik. Net zoals ik haat aan Feyenooit, PisVee, Tweeeenthuuu, Vistas, NEK, NAK en al die andere schijtclubs heb.

Voor mij maar 1 club, die andere 34 zijn slechts competitie opvulling ..  |:)
Zonder "opvulling"GEEN voetbal.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op januari 27, 2013, 20:02:55
prachtig vitesse-ajax! maar waarom hebben jullie allemaal haat aan ajax en zijn jullie voor feyenoord?

Nou sorry hoor maar dat ben ik dus helemaal NIET met je eens.

Ik proef mensen die sympathie voor Feyenoord hebben en mensen die voor Ajax zijn.
Moet kunnen, krijg je alleen maar mooie discussies van  :D

Maar om nou te zeggen dat iedereen collectief haat aan Ajax heeft, nee, juist verre van dat.

Das mijn mening :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

poelie-lwd

Dat klopt. Mensen met verstand van voetbal dragen Ajax een warm hart toe. Degene die niet weten of er lucht of zand in een bal zit kiezen vaak voor de overige (tob) clubs.

l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

RotterdamLeeuwarden

Leuke Gelders Derby tussen NEC en Vitesse: 2-1 voor NEC geworden.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

Ook knap hoor, Utrecht dat Twente een pak slaag geeft, in eigen huis nog wel !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:03:07
Dat klopt. Mensen met verstand van voetbal dragen Ajax een warm hart toe. Degene die niet weten of er lucht of zand in een bal zit kiezen vaak voor de overige (tob) clubs.

l8l
Mensen met passie voor hun club -Cambuur- eikelen niet zo over ajaks pisvee uterus feyenaait en al die andere schijtclubs. Het enige wat die nog doen is flink zeiken over dkv en verder interesseert het ze geen zak  l8l  l0l

:0= WIJ ZIJN CAMBUUR WE HEFFE GIEN TIED OM OVER ANDERE CLUBS TE JANKEN

Destroyer

Mwhaaa, hew gewoon een schijt hekel aan dkv en ajakkus  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

wel voor de eerste keer dit seizoen in nederland zijn er meer dan 6 doelpunten voor 1 ploeg gemaakt (7-0) door psv op ado den haag.

John Hiatt

Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:03:07
Dat klopt. Mensen met verstand van voetbal dragen Ajax een warm hart toe. Degene die niet weten of er lucht of zand in een bal zit kiezen vaak voor de overige (tob) clubs.

l8l

:rodekaart  :_spank

RotterdamLeeuwarden

Gisteren Studio Sport ? gezien met Willem II - Feyenoord oa.

Zozo, wat een doelpunten van Vilhena, om te smullen werkelijk  _O_
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

John Hiatt

Het probleem bij Vitesse is ook helder: Menzo! Niks nieuws onder de zon, hier was hij ook al het probleem.

The king1

Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:23:26
Citaat van: poelie-lwd op februari 03, 2013, 14:03:07
Dat klopt. Mensen met verstand van voetbal dragen Ajax een warm hart toe. Degene die niet weten of er lucht of zand in een bal zit kiezen vaak voor de overige (tob) clubs.

l8l
Mensen met passie voor hun club -Cambuur- eikelen niet zo over ajaks pisvee uterus feyenaait en al die andere schijtclubs. Het enige wat die nog doen is flink zeiken over dkv en verder interesseert het ze geen zak  l8l  l0l

:0= WIJ ZIJN CAMBUUR WE HEFFE GIEN TIED OM OVER ANDERE CLUBS TE JANKEN


Jooooh Dokkie  |:)