Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Bankzitter op augustus 09, 2016, 07:33:51
Twee vreemdelingenlegioenen (N.E.C. en Roda JC), 2 promovendi (GAE, Sparta) , Excelsior met een smalle selectie en Twente met een veredelde jeugdploeg. Het niveau is er niet beter op geworden onderin.

Precies, dit jaar wel erg triest toch.

hobbes


Collingwood

Citaat van: hobbes op augustus 09, 2016, 11:30:52
http://www.ad.nl/eredivisie/roda-jc-verlaat-financiele-gevarenzone~ab483b3a/

Twente nog steeds catagorie 1, en nu?

Het schijnt dat ze pas bij het volgende meetmoment in categorie 2 moeten zitten. Ze hadden voor deze keer ook al genoeg punten, maar de KNVB laat een club pas promoveren als die twee keer achter elkaar genoeg punten heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Zivkovic door Ajax verhuurd aan Utrecht. Dan zal Haller binnenkort wel vertrekken.

ChantiSCC


PePe

#5945
Grunn-Twente 0 - 3. Volgende week Henk ope bank?
2e helft, Martijn vd Laan mag het laten zien.

papier

Nog ergens een stream te vinden?

Collingwood

Nu 3-3  :_schater. Typisch Nederlandse wedstrijd weer, toch wel leuk om naar te kijken.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

#5948
3-4 :_schater
Dat is in 90 minuten gewoon meer doelpunten dan wij tot nu toe in het hele seizoen

speculeter

Maar wij zijn thuis nog ongeslagen l8l

dizzhead

Bytiqi naar de Eagles
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287222

Toch benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

Geelblauwstiens

Citaat van: dizzhead op augustus 30, 2016, 13:56:00
Bytiqi naar de Eagles
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=287222

Toch benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Het lijkt er op dat iedereen, behalve Cambuur samenwerkt met City.
Zelfs hoerenveen en egels

maikcambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 30, 2016, 14:08:42
Het lijkt er op dat iedereen, behalve Cambuur samenwerkt met City.
Zelfs hoerenveen en egels

Raar is het inderdaad. Cambuur was de eerste ploeg in de eredevisie (of nac dat weet ik niet zeker) die banden met City aanhaalde. Vd Vegt zei dat dat behouden zal worden dat contact met City. Maar daar lijkt het nu totaal niet op.

Collingwood

Ben er niet rouwig om. Je ziet aan NAC dat als je in de JL speelt je het met de derde garnituur van City moet doen. Ook NAC wilde graag Bytyqi, Celina en Facey hebben. Verder heeft er nog een speler van City afgezegd omdat die het sportief niet zag zitten om voor NAC te spelen (ene Bryan geloof ik).
Kalmte alleen kan u redden.

Spine

Reijnen op de bank bij Grunn en nr24 in de basis omdat er meer diepgang in het spel moet komen. :_schater :_schater