Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Zou het net gaan plaatsen! Zou een aderlating zijn voor de Eagles! Een goede trainer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2013, 11:46:20
Zou het net gaan plaatsen! Zou een aderlating zijn voor de Eagles! Een goede trainer!

Tyf allemaal op met die tering egeltjes :devil

Zonder gekheid... Leuk plekje voor Arts, ook vanuit Emmen goed te berijden.. Alhoewel, zou je het die club aan willen doen? 8P

Bernardo

Citaat van: Dokkumer op juni 06, 2013, 12:27:26
Tyf allemaal op met die tering egeltjes :devil

Zonder gekheid... Leuk plekje voor Arts, ook vanuit Emmen goed te berijden.. Alhoewel, zou je het die club aan willen doen? 8P

:y

Dan hoeven wij ons geen zorgen te maken over directe degradatie.

speculeter

Dan word onze thuiswedstrijd tegen eagles een makkie.
Arts en uitwedstrijden........... :_schater

Bernardo

Eigenaar van uitzendrechten Eredivisie begint nieuwe televisiezender
Woensdag, 12 juni 2013 om 22:18
Nederland krijgt er een nieuwe televisiezender bij en voor de voetbalwereld is het een belangrijke speler. Het gaat namelijk om een open zender van het Amerikaanse FOX, dat sinds vorig jaar de eigenaar is van de uitzendrechten van de Eredivisie. FOX, deel van het imperium van mediamagnaat Rupert Murdoch, is eveneens eigenaar van Eredivisie Live.

Diverse voetbalclubs en kabelmaatschappijen hebben de komst van FOX bevestigd aan de NOS. Het Amerikaanse bedrijf heeft zelf nog geen bevestiging gegeven, de verwachting is dat er binnen enkele weken meer mededelingen komen. FOX gaat series, films en sport uitzenden. De zender, die FOX NL gaat heten, gaat onder meer samenvattingen van de Premier League, de Serie A en de Jupiler League uitzenden.
Een eigen zender biedt het bedrijf tevens de kans om vanaf het seizoen 2014/15 de samenvattingen van de Eredivisie op het eigen kanaal te laten zien. De samenvattingen, komend seizoen nog te zien bij de NOS, moeten volgens de huidige regelgeving te zien zijn op het open net.

michello

Morgen nieuwe coach voor de Eagles. Geruchten gaan rond dat het om Alfons Arts gaat. :_schater

Bernardo

Foeke Booy wordt de nieuwe hoofdtrainer en technisch manager van #goaheadeagles tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een seizoen #gae

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op juni 24, 2013, 08:18:10
Foeke Booy wordt de nieuwe hoofdtrainer en technisch manager van #goaheadeagles tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een seizoen #gae
Dat gaat de Eagles geld kosten :devil

Galdiano

Verassend! Heel benieuwd hoe Booy het gaat doen!

Zal voor pa Booy ook apart wezen, zit die bij zijn clubke terwijl zijn zoon op de bank zit bij de tegenstander.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

vialli

Dure jonge, se hevve daar seker wel un paar centen

SCCRulez

#280
Wikipedia: 'Medio juli 2007 tekende Foeke Booy een contract van één jaar bij de Saoedi-Arabische club Al-Nassr.Hij kon in Saoedi-Arabië echter niet aarden: eind november 2007 was hij alweer weg bij zijn nieuwe werkgever.
'Booy heeft een aantal goed presterende spelers naar Utrecht gehaald zoals Dries Mertens en Kevin Strootman. Spelers die in 2011 door FC Utrecht voor veel hogere bedragen zijn doorverkocht. In mei 2012 is Booy ontslagen wegens gebrek aan goede resultaten en het halen van veel dure spelers die niet presteerden.Tevens verkeerde FC Utrecht in financieel slecht weer en drukte het salaris van Booy te veel op de begroting.
Op 5 november 2012 werd bekend gemaakt dat hij aan de slag gaat als trainer bij Cercle Brugge. Op 2 april 2013 maakte Cercle Brugge bekend dat het niet langer zou samenwerken met Foeke Booy in een laatste poging om degradatie te voorkomen door play-off III en de eindronde te winnen. Nochtans wist hij zich een week eerder te plaatsen met Cercle voor de finale van de Beker van België. De opvolger van Foeke Booy, Lorenzo Staelens wist daarna al zijn wedstrijden met Cercle te winnen (tot 19 mei 2013).'

Geen garantie voor succes..


chef-lwd

Een Liwwadder aan de bak bij de eagles.....  :?
Cambuur is mien wief

papagaaiensoep

Zal de club wel een duit koste, alleen maar prima dan is er wellicht minder speulersbudget. Andere kant ken et weze dat speulers bij twiefel wel wille komme omdat Booy der trainer is.

Eagles nu weer eentsie van Dordt erbij, die Amevor. Tja dat skiet ok niet echt op liekt mij .....

RotterdamLeeuwarden

#284
 NIEUWE KUIP OP LOSSE SCHROEVEN  :thumbsup :thumbsup :thumbsup


Het plan voor een nieuw Feyenoordstadion is onzeker geworden. Donderdag moet de Rotterdamse gemeenteraad zich uitspreken over de financiering. Maar collegepartij D66 heeft besloten tegen te stemmen.

De oppositie moet het plan nu aan een meerderheid helpen, maar dat lijkt onhaalbaar.

D66 vindt de plannen te weinig opleveren voor de stad. Daarom is het volgens fractievoorzitter Salima Belhaj onverantwoord om er als gemeente zoveel geld in te steken.

Garant
Feyenoord wil naast de Kuip een nieuw stadion bouwen. Om dat mogelijk te maken is de gemeente gevraagd voor 165 miljoen euro garant te staan. Het college liet onlangs weten het plan te steunen.

Volgens voetbalclub Feyenoord is de 76 jaar oude Kuip verouderd. Om die reden besloot de KNVB om er geen interlands meer te spelen. Ook zou een nieuw stadion financieel gunstig zijn voor de club.

Sfeer
De supportersvereniging is daar niet van overtuigd. Veel Feyenoordfans zijn bang dat de sfeer in een nieuw stadion minder zal zijn dan die in de Kuip.

Er is ook een uitgewerkt plan om de Kuip te verbouwen. Maar dat plan, 'Red de Kuip', krijgt niet de steun van Feyenoord en het stadsbestuur.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)