Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Eredivisie

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 16, 2013, 22:56:30

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Treb op juni 05, 2013, 01:20:37
Dit los je keurig op als modje..  :_schater
Of ik modje ben of niet doet totaal niet ter zake  l0l

Treb

Citaat van: Dokkumer op juni 05, 2013, 06:14:59
Of ik modje ben of niet doet totaal niet ter zake  l0l

Slaap je misschien stiekem in een feyenoord-pyama dan?

Overigens wil ik, ondanks je ontzettende primitieve en achterlijke reactie, wel even uitleggen waarom ik zo reageer. rotterdamLEEUWARDEN spuwt hier nogal eens wat rotterdamse propaganda. Ben benieuwd of hij ook zo bezig is met Cambuur spuwen op feyenoord fora. Denk het niet, want niemand daar gives a fuck. Wat hij wil er hier mee bereiken dan.. respect?

Helemaal klaar met die gast

Er is en blijft voor altijd maar 1 club voor mij. De rest moeten we nou eenmaal tegen voetballen maar het zal mij m'n anus jeuken wat daar allemaal gebeurd.

1 STAD! 1 CLUB!

pvanbuijtene

#257
Dan lees je het toch niet joh ..... stel je aan zeg.
Voeg m dan toe aan je negeerlijst..

Zullen genoeg mensen zijn die graag de kuip willen behouden die niet voor feyenoord zijn.

Andre-Lwd

Laat hem toch lekker posten, is hier toch een eredivisie topic. Negeer dit topic gewoon.

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op juni 05, 2013, 08:46:03
Dan lees je het toch niet joh ..... stel je aan zeg.
Voeg m dan toe aan je negeerlijst..

Zullen genoeg mensen zijn die graag de kuip willen behouden die niet voor feyenoord zijn.

Zegt iemand die net zo voor Feyenoord is als RL!  :R

Ik kan het niet snappen, en wil het niet snappen!!

Support only your local team!!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2013, 09:27:36
Zegt iemand die net zo voor Feyenoord is als RL!  :R

Ik kan het niet snappen, en wil het niet snappen!!

Support only your local team!!!  |:)

Ja en.... wat dan nog? As er mensenzijn die over andere eredivisieteams praten zeur ik toch ook niet.
Dat jij t niet kan begrijpenzegt genoeg over jou denk ik. En kan me ook geen fuck schelen...

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op juni 05, 2013, 10:03:44
Ja en.... wat dan nog? As er mensenzijn die over andere eredivisieteams praten zeur ik toch ook niet.
Dat jij t niet kan begrijpenzegt genoeg over jou denk ik. En kan me ook geen fuck schelen...

Waar het mij omgaat is het feit dat jullie zo verschrikkelijk aan het provileren zijn dat jullie voor scc zijn en voor Feyenoord!

Discussie over een club niet erg, en kan ik alleen maar toejuichen!
Maar loop niet steeds te provileren dat je voor Feyenoord bent!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2013, 10:13:23
Waar het mij omgaat is het feit dat jullie zo verschrikkelijk aan het provileren zijn dat jullie voor scc zijn en voor Feyenoord!

Discussie over een club niet erg, en kan ik alleen maar toejuichen!
Maar loop niet steeds te provileren dat je voor Feyenoord bent!
Nou ik zet bijna niks over feyenoord erop (doet rotterdam leeuwarden wel haha).
En ja. As geboren en getogen rotterdammer zit feyenoord in mijn bloed, maar dat kan je cambuur ook nog wel een fantastisch mooie club vinden. 
Van mij hoeft rl feyenoord ook niet te profileren maar om iedere week een ander weer te Ien zeiken.. lees eroverheen en laat hem lekker.

Yellow Army

Citaat van: Treb op juni 04, 2013, 23:13:06
Boeiend man  :O

Tyf lekker op met je kut feyenoord

:0= Modder-eter kom er maar in.
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2013, 10:57:55
:0= Modder-eter kom er maar in.

Hoezo?

Dit had menig ander, in precies dezelfde woorden neer kunnen zetten!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juni 05, 2013, 12:10:24
Hoezo?

Omdat we hier in een algemeen eredivisie topic zitten en je dus nieuws over andere eredivisieclubs zou kunnen verwachten. Ben je hier niet van gediend dan moet je het gewoon niet lezen en links laten liggen.

Leven en laten leven  :y

EDIT: behalve die van dkv natuurlijk, die moeten deaud.
Area 58

Chipke

Geen Feyenoord gelul hier op dit forum, dan ga je maar naar dat Rotterdamse forum!  8P

Dokkumer

Citaat van: Treb op juni 05, 2013, 06:35:02
Slaap je misschien stiekem in een feyenoord-pyama dan?

Overigens wil ik, ondanks je ontzettende primitieve en achterlijke reactie, wel even uitleggen waarom ik zo reageer. rotterdamLEEUWARDEN spuwt hier nogal eens wat rotterdamse propaganda. Ben benieuwd of hij ook zo bezig is met Cambuur spuwen op feyenoord fora. Denk het niet, want niemand daar gives a fuck. Wat hij wil er hier mee bereiken dan.. respect?

Helemaal klaar met die gast

Er is en blijft voor altijd maar 1 club voor mij. De rest moeten we nou eenmaal tegen voetballen maar het zal mij m'n anus jeuken wat daar allemaal gebeurd.

1 STAD! 1 CLUB!

:_schater.. Ik heb niet eens een pyama en de hele Eredivisie bestaat voor mij uit 17 nietszeggende clubjes.
Dat je wel eens stinkchagrijnig wordt van die pro 010 postings hier kan ik indenken. Nu was het m.i. op het verkeerde moment omdat het over het een na mooiste stadion van Nederland ging. Gaan we liever uit naar de Kuip of naar een mislukte fly-over als in 020 of mislukt piratenschip als in 050 etc etc.

En jij verwijt mij wat je precies hetzelfde doet? Zitten we aardig op gelijk niveau  l0l

RotterdamLeeuwarden

Prima deze discussie  ;)

Als dat stadion maar blijft staan en de Gemeente Rotterdam niet een ontzettend domme vergissing maakt.
Deze gemeente wil de plannen versnelt erdoor drukken (de nieuwbouw) want in 2014 wordt het een "artikel12" gemeente waardoor de Overheid dus bepaalt waar het geld heen gaat en dus de nieuwbouw in de ijskast beland  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Bernardo

Go Ahead Eagles kan wss opzoek naar een nieuwe trainer :

marco timmer ‏@marcotimmer 4m
Hoewel club en trainer nog niets hebben bevestigd, lijkt Erik ten Hag op weg naar Bayern Munchen om daar het tweede elftal te gaan trainen!

marco timmer ‏@marcotimmer 3m
Matthias Sammer, de td van Bayern Munchen kent Ten Hag uit zijn tijd dat de Tukker de opleiding van FC Twente professionaliseerde...